Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Crew meet (16 juni)

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
16 juni is het weer zo ver; een DPC-Crew meet. We zullen bij NightBird samenkomen om weer over een aantal DPC-zaken te kletsen.

Het doel:
1) Elkaar opnieuw een beetje IRL leren kennen i.v.m. wat nieuwe crewleden
2) Lopende zaken bespreken en beslissingen nemen

"Ja fijn...en wat moeten wij daarmee?" zul je denken. Nou let op: jullie mogen de agenda bepalen (nah ja...beïnvloeden). Heb jij dingen/suggesties/kritiekpunten waarvan je denkt "daar moeten ze het es een keer over hebben in de crew", dan is nu het moment om ze mee te delen. Je kan ze in dit topic posten of, als je het liever niet openbaar doet, mailen naar het crewadres (crew@dutchpowercows.org).

Inleveren kan tot en met de 10e. (daarna kan ook wel, maar het is niet zeker dat het dan behandeld kan worden, en zo kunnen we ons er op voorbereiden).

Voorlopige agenda:
1. Opening
2. Notulen van de vorige vergadering
3. Stand van zaken DPC-shop.
4. Evaluatie Wiki
5. Dagtopics vs weektopics
6. Toekomst WDO en FDO
7. Updaten doc123
8. Financieel overzicht
9. Punten vanuit DPC
10. WVTTK

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

Misschien licht OT, maar toch:
Kunnen alle crew/mod/PV/... hun DM functionaliteit opzetten?
Dit maakt het contact iets gemakkelijker en de drempel kleiner

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 05:23

BwO

Up The Irons!

Misschien kunnen jullie het over de toekomst van DPC bij Tweakers hebben. Tweakers lijkt DPC steeds meer te laten dumpen, eerst geen FP-posts meer en nu zelfs geen linkjes meer op de FP. Straks wordt /5 opgeheven!

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:43

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Dat zal zo'n vaart nog niet lopen, maar het zijn in theorie wel 2 verschillende, hoewel gelinkte organisaties. Overigens, als T.net ons wil dumpen, kunnen we nou niet zo gek veel doen hoor O-) Gewoon doorgaan lijkt me dan het beste, maar voorlopig is dat niet aan de orde.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
BwO schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:59:
Misschien kunnen jullie het over de toekomst van DPC bij Tweakers hebben. Tweakers lijkt DPC steeds meer te laten dumpen, eerst geen FP-posts meer en nu zelfs geen linkjes meer op de FP. Straks wordt /5 opgeheven!
Dat ben ik niet met je eens. t.net is professioneler geworden en zoekt dus anders soort nieuws voor op de FP. Wanneer er wat bijzonders is binnen DC word er altijd wel een verwijzing gemaakt daan DPC en het is niet zo dat DPC niet meer op de FP komt.

Ik denk dat met die DPC linkjes het in eerste instantie niet heeft meegenomen. Zie ook het topic daarover in /5.

Als /5 zou worden opgeheven was er vast niet een nieuwe mod aangesteld :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Een punt dat eigenlijk op elke agenda moet staan:

9 A "Publiciteit"
Met een aantal standaard vragen:
Wat loopt nu? + effect van vorige publiciteitsstunt
Wie heeft iets gepland?
Wie heeft een idee en hoe gaan we dat in de korte toekomst uitwerken?

Een tweede punt is misschien

9 B "Procedures"
Eigenlijk een sub-punt van 9 A. Een stappenplan hoe die publiciteit aangepakt moet worden.
(1/ idee 2/praktische uitwerking ...), een forumpost is genoeg om zulks op te volgen (al dan niet afgeschermd voor het plebs van DPC :p ). Ik merk zelf ook dat ik aan die geldinzameling van Wereldkankerdag veel te onbezonnen tewerk gegaan ben. Een stappenplan en een beetje hulp van de crew had ervoor gezorgd dat alles veel sneller en soepeler te werk ging.

9 C "Procedures bis"
Als ik zo doordenk op punt 9 B, kan je voor veel meer een stappenplan opzetten.
Zo hoort het eigenlijk niet dat rechtstreeks de agenda voor een IRL-meet gemaakt wordt.
Denk ik.
Zou het niet logischer zijn dat een IRC-meet bepaalde topics doorschuift naar de IRL-meet? En dat wij als DPC onderwerpen kunnen voordragen voor de IRC-meet. Of zien jullie de IRL-meet als vervanging van een IRC-meet, dan gaat bovenstaande redenering niet op natuurlijk.

Nouja, misschien denk ik wat te ver. Misschien praat ik te onduidelijk, maar ik zie de reacties wel.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-11 15:07

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Mogelijke topics tijdens de koffie:
  • DPC en t.net; verder uit elkaar of vasthouden?
  • /5 FAQ; wie gaat de naam van Kuuke er in zetten? (en DSmarty eruit)
Mogelijke topics tijdens het bier:
  • Is Soulmaster IRL ook zo gek?
  • Als Fjolle die Mijlpalen een beetje mooi neer had gegoid in Nederland was de ijzeren rijn een stuk goedkoper geworden.
  • Wanneer gaan we mensen verbieden te idlen in #dpc?
Veel plezier! 8)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Grandmasg
  • Laatst online: 06:08

Grandmasg

What ever!!!!

Cow_tipping schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:42:
* Grandmasg ziet al iets wat niet in het rijtje stond! KOFFIE :+

[ Voor 3% gewijzigd door Grandmasg op 08-06-2007 10:17 . Reden: hint vergeten :P ]

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Verwijderd

• DPC en t.net; verder uit elkaar of vasthouden?
Mogelijke topics tijdens het bier:
  • Is Soulmaster IRL ook zo gek geweldige vent?
  • Als Fjolle die Mijlpalen een beetje mooi neer had gegoid in Nederland was de ijzeren rijn een stuk goedkoper geworden.
  • Wanneer gaan we mensen verbieden te idlen in #dpc?
Veel plezier! 8)
ja kan ik volmondig ja op antwoorden :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Done :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• iisschots
@blue_man: zal zeker een aantal van je punten op de agenda zetten. Alleen denk ik niet dat we alles te veel moeten vastleggen.

Zijn er voor de rest nog anderen die punten hebben die ze graag hebben dat wij deze bespreken?

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 22:57

Mist

Een gevaar op de weg

Ik vind "DPC & t.net" nog niet zo'n gek agendapunt hoor, al moet je niet alleen maar negatief denken.
Dingen die ter sprake zouden kunnen komen zijn bijv:
-hoe staat het met de dpch tracker (ik zag dat het inmiddels assigned is, maar wat voor plan ligt er)
-evaluatie van dc/dpc-gerelateerd nieuws het laatste jaar, voldoende?/ kansen laten liggen?/ kan DPC hier iets doen?/...
-evaluatie t.net nieuwspostschema zoals dat in de FAQ staat; werkt het?/ verandert er iets met t.net NG? (ze hebben nu een soort blog, is daar iets mogelijk?)/...
-...?

Als er over publiciteit gesproken gaat worden, wellicht ook interne publiciteit behandelen. Nu er niet zo veel externe publiciteit meer is de laatste jaren moeten we misschien beter ons best doen bestaande leden vast te houden? Brainstorm hier eens over (iets als een nieuwsbrief komt bijv. in mij op). Daarnaast lijkt er weinig motivatie te zijn om nieuwsberichtjes voor op WDO te schrijven, hoe kan dat interessanter gemaakt worden?

Tot slot, worden de notulen gepubliceerd? Volgens mij is dit bij de laatste crewmeet nooit gebeurd.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Volgens mij ook niet. En vandaar deze *kick*

Had er nog iemand gebak meegenomen?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik blijf benieuwd naar de notulen ...

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 21:42

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Inderdaad .. notulen!

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Nope, er was niemand die gebak had meegenomen...

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• iisschots
Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad en niet de tijd gevonden om de notullen uit te werken. Ik hoop dat deze week te doen. Nog even geduld :)

En idd er was geen gebak. Zeer slecht.

Verwijderd

iisschots schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:07:
[...]
Dat ben ik niet met je eens. t.net is professioneler geworden en zoekt dus anders soort nieuws voor op de FP.
De site van tomshardware al gezien recentelijk? Die is ook "professioneler" geworden. Inspiratieloos en identiteitsloos als je het mij vraagt.

Verwijderd

iisschots schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:16:
Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad
Sorry iiss, nu maak je me toch even aan het lachen. Ik weet namelijk waar iiss het (vooral dit weekend) zo druk mee heeft gehad. :P

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Hoe heet ze? :P

[/offtopic]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:09
niet ??? hij dan als zijnde in bier :P

ontopic..... is er ook een pagina waar iedereen van de crew staat wellicht met foto ( als dit mijn TFT niet laat barsten ) .

en een nieuwsbrief is een goed idee waar de ontwikkelingen van T. Net en DPC van het afgelopen jaar in staan en de aankomende activiteiten toelicht of iets dergelijks

[ Voor 49% gewijzigd door Cpt00kirk op 03-07-2007 09:41 ]

• Grandmasg
  • Laatst online: 06:08

Grandmasg

What ever!!!!

Cpt00kirk schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:39:
[...]

ontopic..... is er ook een pagina waar iedereen van de crew staat wellicht met foto ( als dit mijn TFT niet laat barsten ) .
Dat is een leuk idee, zal het in de groep gooien :) (Maar het bekijken van de foto's is dan voor eigen risico :+ )

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Pagina: 1