help een nieuwe layout..

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ola tweakers.net devvers, congrats met de nieuwe layout, en ik moet zeggen, tis een een wonderwerk geworden ... alleen...............euhhhhhh...

het is niet zo erg leesbaar meer..
zoals er ook al was geschreven over mederatie-balkjes die niet goed zichbaar zoude zijn ...
zo ook eigenlijk de titel balkjes in de verchillende trackers.. (waar in m'n linker balk begint vraag en aanbod, waar begint de prijswatch???), helaas is het voor mij als slechtziende bezoeker niet meer mogelijk dit in EEN oog opslag te zien..

een van de waarsch makkelijkste te realiseren oplossingen voor de trackers is mijns inziens iets meer contract aan de linker balk kunne toevoegen, een miscchien nog overzichtelijkere manier van het weergeven van al je trachters zou misschien zijn wanneer je gewenste trackers ook kunt uit- en inrollen, dmv een klik...

ook het design dat 'het beste werkt op 1024 x 768 pixels' is een 'klein probleem, mijn 19inc lcd panal en m'n 17inc notebook vereisen een 800x600 resolutie omdat anders de lettertjes simpelweg te klein worden.. hier is ongetwijfeld nog wel iets aan te vebeteren. in iedergeval door het info block aan de rechterkant des gewenst ook versmallbaar te maken..

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor wat betreft de algemene discussie kun je beter in Next Gen! terecht. Als je bugs wil melden, kun je dat via Devtrack doen, dit forum is daar niet de aangewezen plek voor.

Dit topic is gesloten.