Toon posts:

[Zoekmachine] Hoe krijg ik mijn website vindbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een klant van me een tijdje terug een website gemaakt, www.houtbank.be, maar na ruim 4 maanden is hij nog steeds niet vindbaar op google! Normaal gesproken verschijnt na verloop van tijd de website wel op google, maar deze nog steeds niet.

Wat doe ik dan verkeerd of hoe kan ik hem vindbaar maken? Zonder bergen met geld uit te hoeven geven natuurlijk, hij hoeft nergens bovenaan te staan, alleen maar vindbaar te zijn.

Verwijderd

1: Zorg dat andere, redelijk/goed scorende websites naar jouw site linken.
2: Zorg dat je website zonder framesets werkt. Die zijn nergens voor nodig.
3: Trefwoorden/description toevoegen.
4: Goede teksten schrijven, juiste woorddichtheid, handig gebruik maken van sleutelwoorden.
5: Haal die login link weg. Verwijst "nergens" heen.
6: Geen woorden onderstrepen als het geen links zijn (ok, heeft niks met zoekmachines te maken).
7: Meer links maken tussen verschillende pagina's. Nu is de website geen geheel.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

TheDane

1.618

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Nog wat tips in een ander topic met een link over search engine ranking factors en natuurlijk het topic [SEO] Tips & Trucs.

Maar idd, dat je frames gebruikt, helpt al niet en dan heb je in de 'noframes' ook al een hele gare link naar je echte content staan, die wellicht niet goed wordt opgepakt door zoekmachines (met een session id? sniehandig.)

Cogito ergo dubito

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Ik weet niet of google wel verder komt dan je homepage, dus niet de /cms/index.php pagina maar gewoon de /
HTML:
1
<HTML><HEAD><META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=cms/index.php"></HEAD></HTML>

Dat zou een hoop verklaren...

GC.Collect();

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk idd even in het algemene topic [SEO] Tips & Trucs

Daar verder aub :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.