Hallo,
Ik zit met het volgende probleem...
Ik heb een Toshiba Laptop, en daar heb ik nu een webcam (eye-toy) op aangesloten...
Alleen merkt ik dat er ook een device op zit: Toshiba Analog Video Capture
En deze staat blijkbaar nog steeds ingesteld als default voor video opname, terwijl ik natuurlijk de webcam als default wil hebben.
In het programmatje wat bij de eye-toy driver zit kan ik vervolgens kiezen voor eye-toy of Toshiba Analog Video Capture. Als ik dan kies voor eye-toy zie ik dat we eye-toy werkt.
Dit neemt ie alleen niet mee in Windows, en bijvoorbeeld bij MSN maakt ie lijkt het gebruik van die Toshiba Analog Video Capture. Daar zie ik in ieder geval alleen sneeuw...
Iemand enig idee waar ik dat aan kan passen ?
Vind dat ding verder ook nergens terug.
Heeft ook iemand enig idee wat die Toshiba Analog Video Capture precies doet ?
Oeps staat volgens mij in verkeerde subforum
Ik zit met het volgende probleem...
Ik heb een Toshiba Laptop, en daar heb ik nu een webcam (eye-toy) op aangesloten...
Alleen merkt ik dat er ook een device op zit: Toshiba Analog Video Capture
En deze staat blijkbaar nog steeds ingesteld als default voor video opname, terwijl ik natuurlijk de webcam als default wil hebben.
In het programmatje wat bij de eye-toy driver zit kan ik vervolgens kiezen voor eye-toy of Toshiba Analog Video Capture. Als ik dan kies voor eye-toy zie ik dat we eye-toy werkt.
Dit neemt ie alleen niet mee in Windows, en bijvoorbeeld bij MSN maakt ie lijkt het gebruik van die Toshiba Analog Video Capture. Daar zie ik in ieder geval alleen sneeuw...
Iemand enig idee waar ik dat aan kan passen ?
Vind dat ding verder ook nergens terug.
Heeft ook iemand enig idee wat die Toshiba Analog Video Capture precies doet ?
Oeps staat volgens mij in verkeerde subforum