XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Kijk even of de adapter als er 110-230 volt o.i.d. moet het kunnen dacht ik zo.
Als er alleen 110 op staat (of ander voltage) dan kun je het alsnog proberen maar dat lijkt me niet zo verstandig.
Als er alleen 110 op staat (of ander voltage) dan kun je het alsnog proberen maar dat lijkt me niet zo verstandig.
Dat was niet echt de vraag hePsychoray schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:58:
Kijk even of de adapter als er 110-230 volt o.i.d. moet het kunnen dacht ik zo.
Maar een punt heeft ie wel, bijna alle laptop voedingen kunnen 110@60Hz en 230@50Hz aan.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Werkt jouw 'simpele reisstekker' ook andersom trouwens? Want hij moet nu 'hier' in het stopcontact passen met stekkers van 'daar'
De enige manier om 't zeker te weten is idd even de adapter checken. De geaccepteerde spanningen moeten er op staan namelijk. Staat er 240V AC (of 230V AC) op, dan doet 'ie het en moet je dus alleen even een fysieke stekker vinden die past.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
ja hij werkt ook andersomKorakal schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:01:
Werkt jouw 'simpele reisstekker' ook andersom trouwens? Want hij moet nu 'hier' in het stopcontact passen met stekkers van 'daar'
goed, de adapter checken dus.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Pagina: 1