amerikaans type voeding in nederland met reisstekker?

Pagina: 1
Acties:

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
mijn vriendin uit ecuador komt hierheen dit weekend en ze hebben daar het amerikaanse systeem voor stroomvoorziening. nu heb ik wel een simpele reisstekker die ik daar gebruik voor telefoon en ipod maar kan haar laptop het hier op doen??

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 08:59
Kijk even of de adapter als er 110-230 volt o.i.d. moet het kunnen dacht ik zo.

Als er alleen 110 op staat (of ander voltage) dan kun je het alsnog proberen maar dat lijkt me niet zo verstandig. :P

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Psychoray schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:58:
Kijk even of de adapter als er 110-230 volt o.i.d. moet het kunnen dacht ik zo.

Als er alleen 110 op staat (of ander voltage) dan kun je het alsnog proberen maar dat lijkt me niet zo verstandig. :P
Dat was niet echt de vraag he ;)
Maar een punt heeft ie wel, bijna alle laptop voedingen kunnen 110@60Hz en 230@50Hz aan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Werkt jouw 'simpele reisstekker' ook andersom trouwens? Want hij moet nu 'hier' in het stopcontact passen met stekkers van 'daar' :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De enige manier om 't zeker te weten is idd even de adapter checken. De geaccepteerde spanningen moeten er op staan namelijk. Staat er 240V AC (of 230V AC) op, dan doet 'ie het en moet je dus alleen even een fysieke stekker vinden die past.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Korakal schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:01:
Werkt jouw 'simpele reisstekker' ook andersom trouwens? Want hij moet nu 'hier' in het stopcontact passen met stekkers van 'daar' :)
ja hij werkt ook andersom :)

goed, de adapter checken dus.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1