Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dit is redelijk opmerkelijk: Hummer gaat in de mobiele telefoons. Verplichte kost dus voor iedere rechtgeaarde 4×4 rijder. Het lijkt erop dat Hummer geen hulp heeft gehad van een grote telefoonfabrikant bij de ontwikkeling ervan. Het design komt van het Franse bedrijf Modelabs.

De Hummer HT1 zal de volgende features hebben:

- een 2.2 inch 260K Color TFT touchscreen
- 2 megapixel camera
- 256 MB intern geheugen
- microSD slot

De prijs voor een los exemplaar zal ongeveer 300 euro bedragen. Het is wel te hopen dat de Hummer HT1 iets minder breed en zwaar is dan een Hummer H1…

Afbeeldingslocatie: http://www.yournextmobile.nl/wp-content/uploads/2007/06/yournextmobilenlhummerphone1.jpg

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Slurpt-ie ook zoveel electriciteit als z'n grotere broers? :+

Het ziet er wel leuk uit, maar het ziet er wel uit als een dertien in een dozijn telefoon, voegt eigenlijk weinig toe aan de markt (volgens mij kan je voor dat geld veel betere dingen krijgen).
Al is deze telefoon meer om de image dan de telefoon :)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 05-06-2007 21:23 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Al is deze telefoon meer om de image dan de telefoon :)
En wat is dan het verschil met de Hummer-auto? :P

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Die middelste zilverkleurige ziet er wel leuk uit moet ik zeggen! Beetje Samsung D840 achtig!

Ben benieuwd of deze telefoon ooit in NL te verkrijgen zal gaan worden :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Iemand al ervaring met deze telefoon? :D

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:32
Ik had deze telefoon al in een gadget magazine uit Beyrouth zien staan. Volgens mij is hij ook al wel verkrijgbaar hier in Nederland, ik heb hem al bij MediaMarkt ofzo gezien.
Pagina: 1