Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Kalender op Wiki

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Als crew leek het ons wel een goed idee om de belangrijke data binnen DPC te verzamelen.

Het gaat ons in eerste instantie vooral om de oprichtingsdatums van de verschillende subteams. En natuurlijk wanneer de verschillende eenlingen zijn begonnen. Maar er is ook plaats voor de datums van belangrijke gebeurtenissen in de DPC geschiedenis; Grote gezamelijke megaflushes, de verschillende stampedes en vele andere gebeurtenissen.

Om dit allemaal bij te houden heeft kuuke een wiki pagina klaargemaakt: http://wiki.dutchpowercows.org/index.php/DPC_Kalender

Hopelijk kunnen de oude rotten (en de nieuwe) nog eens in de archieven graven om zo een mooie lijst met DPC geschiedenis te creëren.

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Stond er niet al ergens een gedeelte van de history?

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 11:53
Heb de oprichting van TCF er alvast ingezet. Verder heb ik nog wel een excel sheetje bijgehouden met wat belangrijke data (voornamelijk van TCF, maar die vallen soms ook samen met DPC). Zal die van het weekend er eens bijhouden.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Misschien handig iets meer te categoriseren.

Dingen als: 28 februari 2000, Megaflush 3 zijn beetje onduidelijk.
Welk project bijv???? (zal wel RC5 geweest zijn)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Het is uiteindelijk wel de bedoeling om paginas bij (bijna) welke gebeurtenis te maken. Megaflush 3 staat gewoon onder die naam in de history.

• Cow_tipping
  • Laatst online: 07-11 15:07

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Genome@Home Megaflush in oktober 2001 waardoor ik mee met DC ging doen. Dit was destijds om KWSN van het lijf te houden. (leuke taunts over en weer over BBQ's en K'niggits van beide teams) LAng geleden dat ik Sir Fart hier heb gezien trouwens ;)

Giga flush bij ECCP, Megaflushes op achtereenvolgende dagen door alle subteams. Geweldig voorbeeld van teamwork. Geen flauw idee meer wanneer dat was. (eind 2002?)

De afleveringen van CowTrek bij FaH.

iig, alle info is op got terug te vinden, als je de juiste zoektermen weet te gebruiken.
Ik denk dat het heel wat werk is om alles in wiki te krijgen en iedereen vind zijn eigen ding belangrijk, maar of de rest dat ook vind...

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Cow_tipping schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:43:
Ik denk dat het heel wat werk is om alles in wiki te krijgen en iedereen vind zijn eigen ding belangrijk, maar of de rest dat ook vind...
Klopt, daarom beginnen we er mee, zo krijg je een geschiedenis van DPC
Ik denk dat wel in dit topic wel een discussie kunnen hebben wat we wel belangrijk vinden voor op die pagina.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

NightBird

DPC-Crew Coding
Wil iedereen er ook zo veel mogelijk voor zorgen dat er linkjes bij komen naar de betreffende gebeurtenis? Zoals nu alleen de 1P-flush van OGR heeft :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-11 06:08

Grandmasg

What ever!!!!

Robinski schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:53:
Misschien handig iets meer te categoriseren.

Dingen als: 28 februari 2000, Megaflush 3 zijn beetje onduidelijk.
Welk project bijv???? (zal wel RC5 geweest zijn)
Ben zo vrij geweest en alle megaflush's op te zoeken en het project te vernoemen. 8)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

Vind ik een schitterend idee!
De eerste opzet is gezet, de aanvulling zal wel komen.
Er zullen wel genoeg mensen zijn die nog met data komen

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:26

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik vind het een goed idee! Handig overzicht voor mensen die iets minder lang meedoen!

Wat ik wel graag zou zien is bij bv. megaflushes een link naar de DPCH van die flush hier op GoT /5.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-11 06:08

Grandmasg

What ever!!!!

Lord_Nemesis schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:09:
Ik vind het een goed idee! Handig overzicht voor mensen die iets minder lang meedoen!

Wat ik wel graag zou zien is bij bv. megaflushes een link naar de DPCH van die flush hier op GoT /5.
Volgens mij bestaan ze nog wel! *O*
Zodra ik tijd heb kijk ik wat kan doen omdat ook op te helderen.

De rest is aan iedereen!!!! die er maar wat in wil zetten wat van betekenis is 8)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Wat we ook kunnen doen voor gebeurtenissen zoals die megaflushes een apparte wiki pagina maken met die info. Anders word die kalender erg vol en onoverzichtelijk :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
iisschots schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:26:
Wat we ook kunnen doen voor gebeurtenissen zoals die megaflushes een apparte wiki pagina maken met die info. Anders word die kalender erg vol en onoverzichtelijk :)
Lijkt me verstandig, ik denk dat de huidige kalenderpagina anders binnen enkele dagen boordenvol tijdelijke informatie staat die er dan weer niet uit wordt gehaald. Toen ik de topictitle las moest ik zelf denken aan een echte kalender (zoals windows klok, tadah.mine.nu enz. enz.), is er geen plugin voor wikipedia die zoiets kan regelen.
En is het anders geen idee om een gezamenlijke google kalendar op te zetten. Je kan tegenwoordig mensen aangeven die ook dingen in de kalender mogen zetten.

Just my 2cts :)

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
wtf, m'n eerste dubbelpost ooit

[ Voor 94% gewijzigd door Pavla op 06-06-2007 21:31 ]

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• Cow_tipping
  • Laatst online: 07-11 15:07

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Pavla schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:31:
gratz! _/-\o_

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

NightBird

DPC-Crew Coding
iisschots schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:26:
voorlopig gaat het nog best, laten we hopen dat het snel onoverzichtelijk wordt, dan is het tenminste een succes :)
Maar met die paar items die er nu instaan is het naar mijn idee te vroeg om te gaan splitsen...

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Pavla schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:31:
Hup, ook maar op de kalender! :P

Computing...

Verwijderd