Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke recente smartphone (WLAN, camera, MP3 etc.)?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Al sinds een tweetal maanden ben ik op zoek naar een smartphone om mijn huidige Nokia 6670 te vervangen. Er is genoeg op de markt, maar elk model heeft genoeg nadelen en/of gebreken om 'm niet aan te schaffen. Daarom wil ik vragen of jullie nog suggesties hebben voor smartphones die voldoen aan de volgende eisen:

De smartphone moet in ieder geval hebben:
- Camera (redelijke kwaliteit, absoluut geen lag zoals op vele Windows Mobile smartphones)
- Groot scherm (2.2" en groter, minimaal 320x240px)
- MP3 speler
- PIM waarbij taken en afspraken op het hoofdscherm te zien zijn (dus waar ook provider staat)
- 3G capaciteiten (UMTS etc.)
- Uitbreidbaar geheugen (min. 2GB ivm muziek)

De volgende punten zijn een pré:
- WLAN
- Mogelijkheid tot aansluiten eigen dopjes (op wat voor manier dan ook) voor MP3 speler
- FM radio

En als laatste de gadgets:
- Touchscreen
- GPS

Op het eerste gezicht lijken dit allemaal voor de hand liggende opties, maar ik heb nog geen "has got it all" telefoon gevonden voor een redelijke prijs of met een goed uiterlijk.

Op dit moment lijken deze toestellen mij goede opties:

Nokia E65 (middelmatige 2 megapixel camera, geen goede MP3 speler en volgens mij geen FM radio, maar het design spreekt me wel aan)
Nokia N80i (Heeft alles wat ik wil, maar is vrij dik en is ondertussen alweer een jaar oud)
Nokia N95 (Duur maar heeft ook alles, ik vind dit toestel persoonlijk echter best lelijk en de beschikbare kleuren vind ik ook maar niets)
Nokia N93i (Duur en het ontwerp met slechts één scharnier houdt het bij mij waarschijnlijk niet al te lang vol)

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, want ik kom door de bomen het bos niet meer uit. Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
*Schaamt zich een beetje voor deze bump*

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
Volgens mij ben jij gewoon op zoek naar een Windows Mobile based phone, geen smartphone

check hier op GoT de ppc's van HTC, die voldoen vaak aan al jouw eisen

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 06-06-2007 12:01 ]

...less is more

Verwijderd

E-ten M700 of E-ten X500

verschil tussen de 2 is het uitschuifbare toetsenboord
Deze heeft alles optie's die jij wil ( Wlan, BT, GPS, touchscreen ).
Het enige is dat deze 3g niet heeft.

Ik vraag me alleen of of je dit echt nodig hebt? alle pagina's die je op een telefoon kan kijken zijn zo verrekte klein dat gprs voldoende is.

Verwijderd

Topicstarter
funk-e schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:00:
Volgens mij ben jij gewoon op zoek naar een Windows Mobile based phone, geen smartphone

check hier op GoT de ppc's van HTC, die voldoen vaak aan al jouw eisen
Ja en nee, want al die HTC's (en volgens mij ook allen andere WM phones die momenteel op de markt zijn) hebben een lag in de camera en dat is niet wat ik wil.

Momenteel denk ik voor de e65 met een apparte headset te gaan (Nokia Music Hoofdtelefoon HS-20, AD-41)...

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-11 11:08
Ik heb een hoop telefoons-met-camera in mijn handen gehad... en volgens mij hebben ze allemaal een sluiterlag. Maar goed, ik ben een dSLR gewend...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:40:
Nokia E65 (middelmatige 2 megapixel camera, geen goede MP3 speler en volgens mij geen FM radio, maar het design spreekt me wel aan)
Nokia N80i (Heeft alles wat ik wil, maar is vrij dik en is ondertussen alweer een jaar oud)
Nokia N95 (Duur maar heeft ook alles, ik vind dit toestel persoonlijk echter best lelijk en de beschikbare kleuren vind ik ook maar niets)
Nokia N93i (Duur en het ontwerp met slechts één scharnier houdt het bij mij waarschijnlijk niet al te lang vol)
Over al deze toestellen bestaan al topics met schatten aan informatie.
Ook zijn er veel topics over andere toestellen. Houd je wensen- en eisenlijstje even tegen de informatie in de openingspost van dergelijke topics, dan weet je snel genoeg of het toestel aan je lijstje kan worden toegevoegd.
De uiteindelijke keuze zul je toch zelf moeten maken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.