Ik heb een Logitech X700 toetsenbord, een draadloos toetsenbord met muis. Ik heb sinds een aantal maanden een wisselend probleem. Het toetsenbord stuurt random andere letters mee.
Het zijn vaak lang achter elkaar dezelfde letters. Op het moment dat ik nu typ is het rw.
Als ik dus een gewoon rrwegeltje tekst typ ziet herwt er zo uit. Vooral met smilies is het erg
RW. Ik kan het rwtoetsenbord opnieuw connecten, nadat ik op ctrl + shift + F12 duw. Ik moerwtrw daarna een identificatiecode invoeren. Vaak is het rwprobleem rwopgelost en vaak rwook rwnietrw. Ik hoop rwdat rwjrwullie zien dat dit best een probleem oplevert. Ik herwb al een batterij vervangen maar wdit herweft geen effect.
Dit stuk is direct getypt op een USB toetsenbord, hierbij heb ik de problemen niet. Ook de software (SetPoint) geeft aan dat de batterijen nog voldoende zijn. Het vreemde is dat op willekeurige commando's willekeurige random letters verschijnen. Nu was het rw, dan is het rar, dan is het
. Daarom vermoed ik ook niet dat het malware is, maar een fout in mijn toetsenbord. Ook komen deze problemen eens in de paar weken voor.
Ik weet op het rwmoment dus absoluut nierwtrw wat rwik er mee moetrw doen!
Iemand die tips heeft?
Het zijn vaak lang achter elkaar dezelfde letters. Op het moment dat ik nu typ is het rw.
Als ik dus een gewoon rrwegeltje tekst typ ziet herwt er zo uit. Vooral met smilies is het erg
Dit stuk is direct getypt op een USB toetsenbord, hierbij heb ik de problemen niet. Ook de software (SetPoint) geeft aan dat de batterijen nog voldoende zijn. Het vreemde is dat op willekeurige commando's willekeurige random letters verschijnen. Nu was het rw, dan is het rar, dan is het
Ik weet op het rwmoment dus absoluut nierwtrw wat rwik er mee moetrw doen!
Iemand die tips heeft?