Bug in pda.t.net

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik klikte bij pda.t.net op het linkje naar Oude ict-rotten twijfelen over toekomst in de sector en kreeg keurig dat betreffende artikel te zien.

Onderaan het artikel staan, zoals altijd, links naar het vorige en het volgende artikel. De link naar het volgende artikel komt echter niet overeen met de homepage. Volgens de homepage moet dat zijn Nog dit jaar 256GB-ssd's van PNY te koop maar in het artikel krijg ik MSI P35 Series: Ready for PC year 2008, wat overigens volledig Engelstalig is. Dit artikel leidt vervolgens naar Joost stelt nieuwe ceo aan en vandaar komen we bij ongeveer hetzelfde artikel Joost stelt nieuwe ceo aan. Als laatste een link naar Orde en Vooruitgang, wat op de FP een blogartikel is en geen nieuwsartikel. Daarna kom je weer in het gewone rijtje, hoe het daarna verder gaat heb ik nog niet bekeken :P.

Ik heb zomaar het vermoeden dat dit artikelen zijn die (nog) ongeplubliceerd hadden moeten blijven ;).

met een hamer past alles

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

meldt het ff op http://devtrack.tweakers.net s.v.p., hier sneeuwt het een beetje onder.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Punksmurf
Oh, handig dat daar een systeem voor is. Alleen hij slikt m'n username/password niet?

met een hamer past alles

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Punksmurf schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:47:
Oh, handig dat daar een systeem voor is. Alleen hij slikt m'n username/password niet?
Nieuwe user maken staat los van de db van de site dacht ik.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Punksmurf
Ah, onhandig. *aangemaakt*
Zal 'm zo daar posten.

met een hamer past alles

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Niet echt onhandig, zo voorkom je veel bogus meldingen als iedereen gelijk toegang heeft samen met frontpage / forum account. Drempeltje zeg maar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Punksmurf
offtopic:
Voor jullie mss wel... maar voor users niet bepaald :P anyway hij staat erop.

met een hamer past alles

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De laatste keer dat we het probeerden om de Devtrack-database aan de gewone userbase te koppelen, ontstonden er flinke performanceproblemen. Vandaar het ontbreken van de koppeling.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

offtopic:
Ik weet niet of het eenvoudig is maar een soort silent link, sso en enkel voor de users die ooit devtrak openen de nodige objecten in die tabellen aanmaken. Maar dit gaat wel heel off topic.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ik zie je bugreport staan, dus ik sluit deze even, bedankt voor de melding i.i.g. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.