[Nieuwe FP] Kleine op/aan merkingen, schoonheidsfoutjes

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
[Nieuwe FP] Kleine op/aan merkingen, schoonheidsfoutjes

Met de nieuwe Frontpage sluipen er natuurlijk altijd bugs in, en kleine schoonheidsfoutjes, het leek me handig om hier een centraal topic voor te starten het topic [Next-Gen] leek me niet geschikt omdat het [Next-Gen] topic nogal vol staat en door elkaar heen.

Geef aan welk OS en Browser je gebruikt, met evt. plugins zodat de devvers wat kunnen met deze info

Lees eerst het topic door zodat je niet dubbel post

Post hier dus
  • Schoonheidsfoutjes (vb. dit rode lijntje loopt niet helemaal, maar stopt te vroeg)
  • Kleine bugs (vb. dit ajax menutje opent 2x)
  • Kleine op en aanmerkingen ter verbetering (vb. news tekst is niet c/p baar)
Post hier niet
  • Rants
  • Echte bugs (gebruik de bug submit)
  • Ethische kwesties (deze newssite wordt nu popie-jopie etc. ;) )
Zelf wilde ik alvast beginnen met een kleine iritatie, wat ook mooi als voorbeeld kan dienen.
[IE6/Windows XP]
Copy/Pasten vanuit een nieuws bericht kan niet, somehow heeft ook tweakers.net nu ook last van het rare "of je selecteerd niks, of je selecteerd alles"-probleem wat ik op meer moderne websites tegen komen. Ik wilde een stukje uit een nieuwsbericht quoten, maar kreeg dit niet voor elkaar. Nu zou ik elke keer het stukje over moeten typen, dit lijkt me onhandig voor het snel reageren, zou dit gefixed kunnen worden?
TotheMods: dit is niet bedoelt als een groot topic, maar slechts een paar paginas met opmerkingen, daarom heb ik het niet eerst overlegd, als jullie liever hadden dat ik dit wel gedaan had, dm me maar even dan weet ik dat voor de volgende keer. En plz als dit net zo'n gerant wordt als [Next Gen] topic in FP-Algemeen, slotje! dat wil ik niet onder mijn naam hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door roy-t op 05-06-2007 18:32 ]

~ Mijn prog blog!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Spijt me zeer, maar hij gaat toch op slot, en dat zonder gerant :) Voor grote en kleine wijzigingsverzoekjes hebben we namelijk een puike devtracker :*

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.