Toon posts:

Ruis door VLC PLayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet zeker of dit in deze sectie hoort, maar goed. Ik heb een probleempje met VLC player, onder elke avi die ik afspeel hoor ik een zware ruis. Maar als ik dezelfde .avi in wmp afspeel hoor ik helemaal geen ruis

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen want ik vind vlc player stukken lekkerder functioneren dan wmp

alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 18:26 ]

Verwijderd

Zoiets had ik ook. Probeer dit eens: start>uitvoeren>dxdiag>geluid tab en dan de standaardversnelling een tandje lager zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd maar ik blijf die ruis houden :( Toch bedankt voor de hulp ;)

Verwijderd

Heb je die ruis altijd gehad of heb je bijvoorbeeld laatst een programma geïnstalleerd dat iets met audiosettings doet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb al vanaf de eerste .avi die ik keek die ruis.

Verwijderd

Instellingen van je geluidskaart bekijken en eventueel veranderen of dan maar de drivers van je geluidskaart opnieuw installeren?

Verwijderd

Ik heb ook die ruis...opeens volgens mij. Maar niet bij alle avi bestanden. Het is maar bij een paar avi bestanden van dezelfde tv serie.Bij alle andere series en films heb ik geen ruis. K-lite codec pack helpt ook niets.Heel erg raar.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 13:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vind het ook gek. Heb niet genoeg verstand van computers om aan die geluidskaart te gaan prutsen dus ik moet het hier maar bij houden. iig bedankt voor je hulp
Pagina: 1