Toon posts:

[Meuk] Zoekoptie in gebreke

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de eerste bug of een feature is, daarom post ik hem hier.

Het is onmogelijk om in de Meuktracker te zoeken op alle software die geschikt is voor een bepaald OS, zoals Windows XP, zonder het opgeven van een trefwoord. Ik krijg dan continue deze zoekresultaten:
Helaas, er zijn geen meukitems gevonden die aan de opgegeven filters voldoen.
Als dit geen bug is, dan vind ik het eigenlijk een feature die er wel zou moeten zijn. Of mogelijk als zoekopdracht, of aan te vinken in een soort van Meuktracker profiel. In dat geval zal ik dit ook zeker in de Devtrack posten as feature request.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat komt denk ik omdat er op dit moment in de productdatabase (waar ook de meuk staat) wel de specificatietypen zijn gekoppeld aan de verschillende productgroepen, maar dat bij de meeste productentries daar nog geen waardes zijn ingevuld.

Die filters zijn dus een nieuwe feature die pas werkt zodra aan alle producten die waardes zijn gekoppeld. En dat gaat nog wel even wat werk zijn, aangezien dat niet allemaal met scripts uit de huidige productnamen kan worden getrokken.

In de Pricewatch zul je een vergelijkbaar verschijnsel zien. Met mooie nieuwe kolommen en filters voor alle specs, maar bij de meeste producten is er nog niet meer beschikbaar dan de string vormige productnaam, waar dus de losse specs nog uit gehaald moeten worden.

Edit: hmm, bij nader inzien lijkt dat hier toch niet helemaal op te gaan...

[ Voor 59% gewijzigd door Orion84 op 05-06-2007 17:26 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat dit eerder een bug is, * Orion84 ;). Als je dit op de devtrack zou willen plaatsen, /me , dan kan een van de developers hiernaar kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker, dan post ik hier ter referentie mijn bugsubmit.

• Robin
  • Niet online
d:)b

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Niet alleen de zoekfunctie werkt niet, alle categorieën meuk zijn leeg. De enige meuk die je ueberhaupt kan zien, is in het overzichtje van de laatste toevoegingen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik bump hem even, want ben ik de enige die gemerkt heeft dat alle categorieën meuk leeg zijn?
Of die ik iets fout?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Robin
  • Niet online
Als je nou op de devtrack had rondgesnuffeld, dat was je tegen Meuktracker heeft geen drivers meer aangelopen ;). Het is bekend en zal tzt opgelost worden.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ :)
Devtrack is atm echt de beste manier om de devvers te bereiken, met zo'n nieuwe layout gaat er tenslotte genoeg stuk ;(
Bedankt voor de meldingen i.i.g. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.