Toon posts:

Flipz heeft er een vriendje bij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand (of het is toeval dat kan natuurlijk) pleurt de reacties van *Flipz systematisch op overbodig (eventueel overgewaardeerd). Dat viel me al op in vorige treads, nu ook weer in de microsoft rechtzaak dinges. :o

http://tweakers.net/nieuws/15633
:o potverdorienogesaantoezeg! :p

hoppa, alle reactie behalve 1 is een keer overbodig gewaardeerd. En +3 overbodig heeft *Flipz geloof ik een abbonnement op :+ :+ :+ 8-) Dat was in vorige thread ook al steevast :P

De moderators doen btw doorgaans goed hun werk, want *Flipz z'n reactie gaat meestal direct daarna weer omhoog :) :) (of juist niet goed natuurlijk, want sommigen zullen daar dan wel niet blij mee zijn) >:)

Allez hoppa!!! :P
/me vraagt zich af of iemand hem echt O+ vindt of dat het toeval is en meerdere hem belonen met een overbodigje :z

Anyway, ik meld het ff, boeit verder niet, als het vaker voorkomt, zie je me wel weer verschijnen. :D:D

/me is nu scherp >:) 8-)

ondanks dat /me flink aan de pils is :P :+ 8-) :) :o :9

}:O <-- d8 heel vroeger dat 't un kever was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mmm, is niet alleen flipz. Een aantal anderen zijn ook naar beneden gehaald maar dan meestal niet met overbodig maar met overgewaardeerd.

Rest de vraag: zijn die overgewaardeerd/overbodigjes allemaal van dezelfe persoon. :? |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konden er niet meer smilies in één post? >:)

Ik heb ff gekeken en diep nagedacht, zou best kunnen dat ik er gisteren één van 4 naar 3 gezet heb, maar dat is dan ook alles.

Persoonlijk kijk ik alleen maar naar wat er staat en niet van wie het is, maar ja ik ben maar één modderaar.

In algemene zin, als een posting voor mij te hoog staat, maar inhoudelijk wel klopt, dan doe ik een -1 Overgewaardeerd.

Overigens vind ik het belangrijker welke score een post krijgt, de tag vind ik al minder belangrijk, tenzij het een Grappige, Troll of Flamebait is, dan is de tag wel van belang.

MoLiCe: to protect and serve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-10 15:19

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb gisteren ook weer diverse threads gezien waar men weer vrolijk met -1 - off-topic, -1 - overbodig, en -1 - overgewaardeerd had gesmeten.

En was zelfs een draadje daar had iemand aan iedereen een +1 - grappig uitgedeeld... :?

Hoe dan ook, als het nu echt opvallend wordt, als in, een defenitive +2/+3 posting gaat naar -1 - Troll/Flamebait toe. (en dat komt dan niet door je methodiek van posten... :P ) dan moet je het ff melden.

Misschien dat Femme er iets mee kan. Hij logt alle gebeurde moderaties (Nou ja, "hij", het systeem dan... ;) ) dus misschien ook wel wat voor moderaties iemand uitdeelt, en niet alleen puur dat iemand xxx-moderaties heeft gedaan. (K*T-touchpad, druk ik al op "verstuur" voordat ik klaar was. :( Magoed, ik edit wel ff verder)

Sowieso wel handig om "grappige" figuren op die manier een beetje te monitoren op die manier, zeg maar de mensen die de metamodbot omzeilen door -1 - overgewaardeerd/overbodig gebruiken i.p.v. troll/flamebait.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik heb me er even al puntenuitdelend (zowel + als -) doorheen geworsteld :( Flipz moet niet klagen, die heeft in deze thread puntjes zat verzameld, er staan een aantal reacties van Flipz op +3 en +4. Al met al waren de reacties wel vrij laag gewaardeerd, maar echt rampzalig was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, maar ik klaag ook niet. Het valt me alleen op, het boeit me eigenlijk helemaal niet zo, want het systeem werkt wel.

/me is weer nuchter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 09:33 schreef GaMeOvEr het volgende:

En was zelfs een draadje daar had iemand aan iedereen een +1 - grappig uitgedeeld... :?
Dat was ook in de microsoft thread. :+ Krijg je toch het gevoel dat je post niet serieus wordt genomen. Heel veel moeite doen voor een goede post, staat ie op +2 grappig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Die draden neem ik ook nooit echt serieus. 'k fiets er langs, om te kijken of alles binnen de foutmarge valt (en die neem ik bij deze draden redelijk ruim)

D'r valt haast niet tegenop te modden.

[edit: allen => alles]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, die modbot. Ik zit meestal zo op 0.100 of iets lager. Gisteren was ie geloof ik even stuk want hij gaf ineens 0.000 aan (of ik heb echt teveel gedronken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Tjonge, jonge, jonge,
Wat schrijft de Flipz ellelange verhalen over Software. Daar ik meer 'n hardware gek ben, mod ik deze threads dus echt niet.

Femme, ideetje "+1 lang verhaal" (+1 voor de moeite :))

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pagina: 1