EXPERIA BOX (GIGASET SX551) + ONLINE GAME

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• Blondie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11 19:38
Hallo,

Ik wil met iemand via internet Forsaken spelen (vrij oud spel van Acclaim Entertainment).

Ik heb al veel gezocht hier op tweakers, maar niets gevonden wat mij specifiek helpt.

Dit lees ik op wikipedia:
Furthermore, you must allow access to the following ports in order to play Forsaken online:
2300 - 2400 and 47624 (for DirectPlay 7 i.e. Forsaken)
Should you encounter any problems, try enabling the machine you are using to play Forsaken to be a DMZ host.

Wat heb ik al geprobeerd:
Mijn interne ip in exposed host gezet in de router (experia)
De poorten geforward die bovengenoemd zijn (ook icm exposed host)
De firewall van de router uitgezet (ook icm met de twee bovenstaande optie)

Vraag 1: 2300-2400 betekend dat van 2300 t/m 2400? En hoe voer ik dat in in de router?
Vraag 2: Hoe zet ik mijn pc in DMZ?

Op dit moment heb ik even lak aan veiligheid. Ik wil gewoon spelen.

Bovenstaande heb ik niet getest met daadwerkelijk Forsaken maar met symantec test en met een port probe.

Mijn vraag is dus eigenlijk; Hoe kan ik zo simpel mogelijk, los van het feit of het veilig is of niet dat %$%^&^% spelletje spelen?

Danku

Wouter Engbers

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Ten eerste mag je je post editen. De titel niet in caps lock a.u.b. want DAT STAAT ZO SCHREEWERIG en vervolgens dingen als "%$%^&^%" weghalen.

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je lieve spelletje het niet doet. Maar als je echt onze hulp wilt stel je je maar even ietsjes vriendelijker op.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
trolleystad schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:35:
Ten eerste mag je je post editen. De titel niet in caps lock a.u.b. want DAT STAAT ZO SCHREEWERIG en vervolgens dingen als "%$%^&^%" weghalen.

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je lieve spelletje het niet doet. Maar als je echt onze hulp wilt stel je je maar even ietsjes vriendelijker op.
Hier sluit ik mij volledig bij aan en daarmee ook direct het topic. Een aantal dingen die onjuist zijn aan het topic:
  1. Topic titel in hoofdletters.
  2. Aanhef + groet alsof het een mail is, zie het forum beleid.
  3. Er is reeds een bestaand topic over KPN IPB waar ook de Experiabox wordt besproken, past daar beter.
  4. Je kan ook de helpdesk bellen van KPN / je provider of Siemens support aangezien het een Siemens product is.
Op dit moment heb ik even lak aan veiligheid. Ik wil gewoon spelen.

Bovenstaande heb ik niet getest met daadwerkelijk Forsaken maar met symantec test en met een port probe.

Mijn vraag is dus eigenlijk; Hoe kan ik zo simpel mogelijk, los van het feit of het veilig is of niet dat %$%^&^% spelletje spelen?
De frustratie uiten is ook niet netjes op deze manier. Hier zijn mensen die je wellicht kunnen en willen helpen, maar die hebben geen boodschap aan de frustratie of hoe hoog het je al zit.

afgezien of het verstandig is wat je schrijft hier... veiligheid is altijd belangrijk anders wordt je afgesloten door je ISP als het mis gaat...

[ Voor 26% gewijzigd door bjck op 05-06-2007 23:05 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.