[MX900]

Pagina: 1
Acties:

• r4vi4n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-01 12:57
Heb een XP pc, met een logitec MX900 muis (draadloos, BT, optisch).
Echter, de driver laat zich niet gemakkelijk installeren, waardoor bijvoorbeeld de navigatie-knoppen in Firefox niet werken (in IE wel).

Als ik naar de driver zoek op de logitech site, komt hij met een setpoint 3.30 aanzetten, die ik moet installeren.

Als ik dit doe, krijg ik op een gegeven moment de melding
"Voordat er software geinstalleerd kan worden, moet u een verbinding met alle Logitech-apparaten tot stand brengen. Raadpleeg.... blabla .... Nadat uw apparaten verbonden zijn kunt u de vereiste software installeren."

Punt is, de muis doet het wel, ik kan op zich gewoon muizen, maar de muis wordt herkend als "HID compliant mouse" en is dus wel connected... maar kan niet verder met het installeren... en wil toch echt alle functionaliteiten gebruiken.... :(

Wie herkent dit probleem en heeft de eventuele oplossing, want wordt er nu wel een beetje lijp van.

Alvast bedankt.

• r4vi4n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-01 12:57
Hmkay, Laat maar... ik heb het (per toeval) gefixed.
Als er mensen zijn met dit probleem..
in het genoemde schermpje (met OK knop onderaan) drukte ik per ongeluk op de backspace knop (ook alt en pijl naar links werkt).
Er blijkt nog een keuze schermpje achter verborgen te zitten. Klik daar op SKIP, en de driver wordt geinstalleerd. De muis werkt nu prima.

Let wel op, de computer wordt na het installeren zonder pardon opnieuw opgestart.