[XP] veranderingen wissen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-02 18:43
L.S.

Ik zoek een programma dat alle wijzigingen van een gewone gebruikers, zoals opgeslagen bestanden, cookies, internethistorie wist als de pc opnieuw wordt opgestart. Nu zou je zeggen "gast, neem een serverapplicatie en draai roaming profiles" oid maar dat zit er helaas niet in en daarom zoek ik naar een dergelijk programmaatje. Ik heb gegoogled maar ik kan niets vinden en de meuktrackers geeft niets weer want er zitten nog geen items in zag ik, zal wel met de nieuwe huisstijl te maken hebben. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

mvg
Niels

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27
Hoi,

Als je onder een vast account inlogd op je machine, dan schrijft deze het profiel weg bij het afmelden op de pc of server.
Als je de NTUser.dat na het afmelden veranderd in NTUser.MAN dan heb je gelijk een Mandatory profiel (oftewel alleen lezen profiel).
De wijzigingen die hierin gemaakt worden, worden niet opgeslagen.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt

2250 WP Zuid PVoutput

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

Reptile209

- gers -

Ik weet niet of het ook als software bestaat (vast wel), maar de hardware-variant is een reborn-kaartje die bij het booten zorgt dat er een vaste image geladen wordt. Die image overschijft alle wijzigingen van de vorige sessie bij het opstarten.

Zo scherp als een voetbal!

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-02 18:43
*schopje*

Iemand enig idee of er dus puur softwarematige reborn mogelijkheden bestaan. Misschien niet met een image boot, maar gewoon het wissen van bestanden die zijn opgeslagen op de desktop en dergelijke en gewoon wissen van alle gebruikerschaches

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
MdO82 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:59:
Hoi,

Als je onder een vast account inlogd op je machine, dan schrijft deze het profiel weg bij het afmelden op de pc of server.
Als je de NTUser.dat na het afmelden veranderd in NTUser.MAN dan heb je gelijk een Mandatory profiel (oftewel alleen lezen profiel).
De wijzigingen die hierin gemaakt worden, worden niet opgeslagen.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt
Heb je dit al geprobeerd? Lijkt mij toch een mogelijke oplossing...

Simke

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ken van school nog Deep-Freeze. Ik denk dat je een soortgelijke tool bedoelt. Je zal het iig niet gratis vinden, dat verwacht ik niet.

Je zou ook een script kunnen maken die tijdens afsluiten of boot de user profile verwijdert waardoor je elke keer met een nieuw account begint.

Commandline FTW

Pagina: 1