Toon posts:

[Acces 2k3] Result weergeven..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een database in acces voor het opslaan van persoonlijke gegevens..

Heb een formulier met alle tabel gegevens van public_Lid (lidnummer pkey)

Nu heb ik in dat formulier (public_Lid) een keuzelijst met invoervak gemaakt. Dit werkt goed als ik bevoorbeeld een lid zoek geeft hij mij ook het result in de keuzelijst , maar alle andere velden( lidnaam, lidvoornaam, adres worden niet geupdate..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SELECT lidnaam, lidvoornaam FROM public_Lid ORDER BY lidnaam, lidvoornaam;

iemand een idee? :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb een idee: Waar hoort mijn topic?

PRG >> OFF

;) :>

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 05-06-2007 16:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zo op het eerste gezicht klopt er geen bal van je opzet. Als het goed is zou het keuzevak een onafhankelijk besturingselement zijn waarachter wat vba code hangt om een formfilter in te stellen, de formrecordsource aan te passen of een bookmark in te stellen. Ik gok dat geen van drie het geval is. :)

Kijk hier [google=access+navigate+combobox] eens

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.. ik heb het gevonden :-)