Toon posts:

proccesor nog in orde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik heb vandaag een andere cooler gekocht voor mijn proccesor (amd x2 3800+). Eerst moest natuurlijk de oude koeler er af dus ik ging er aan trekken (dom) ipv draaien. De proccesor kwam eruit maar er waren een hoop pinnetjes verbogen. Deze heb ik secuur met een naald allemaal terug op hun plek gezet en toen paste hij weer in de socket.

De computer doet het gewoon zoals hij hoort te doen dus mijn vraag is nu of de proccesor nog helemaal in orde is of dat ik hem op een of andere manier kan testen om te kijken of alle pinnetje nog contact maken.

mvg Olaf

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 08:33
Als hij het doet, doet hij het. Verder geen zorgen maken. Misschien even controleren of de temperaturen in orde zijn.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:34
Ook al een paar keer meegemaakt. Kwestie van rechtbuigen, als ie het doet niet zeuren :)

Verwijderd

Onodige topic als je het mij vaagt. Hij doet het, of hij doet het niet :S

Verwijderd

draai eens een orthos test ofzow?

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Als de pinnetjes niet afgeknapt zijn is het goed. Ik heb hier een P4 1.8GHz northwood, waren zelfs pinnetjes vanaf geknapt, op de plaatsen waar geen pinnetjes meer zaten heb ik pinnetjes van een pentium 1 cpu in de socket gedrukt. En hij draaid gewoon weer, alleen kan hem niet meer OCén :( Waarschijnlijk doordat de verbinding nu een stuk minder goed is.

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Pagina: 1