Toon posts:

Voltage van celeron...

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn celeron 366 op 458 lopen. In win2k geen probleem. Maar in win98 wil hij nogal eens vastlopen. Ik vraag mij dus af hoe hoog ik het voltage van de processor het best kan zetten. Ik heb hem nu op 2,1 V staan.

Verwijderd

Ik had mijn cel 300@466 altijd op 2.0v draaien, maar hij deed het ook op 2.3v zonder rare dingen te doen!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Wat is beter dan? Je voltage op 2,3 of op 2,0 zetten????

Verwijderd

Topicstarter
Anyone..? :'(

Verwijderd

als je mobo het niet ondersteunt kan je het beste ff hir naartoe gaan: http://www.geocities.com/celeron_overclocker/voltage3.htm . Ikzelf heb dit met m'n P3 450 gedaan en hij draaide lekker op 2.2v

Aju Leon

Verwijderd

Sir_MJ: wat voor koeler gebruik je ?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Voor een celeron is 2.4 V het maximale wat je veilig kan doen (tenminste als je goeie koelimg hebt.) somige doen 2.6 V maar das echt link !
Ik zou gewoon je cpu op 2.2 V zetten en kijken hoe stabiel ie is. Nog niet voldoende ? Probeer dan 2.3 en als dat nog niet helpt 2.4 V

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 februari 2001 10:35 schreef Jeroen.Engelen het volgende:
Sir_MJ: wat voor koeler gebruik je ?
Ik heb een simpele coolermaster. Maar voor mijn nieuwe (366 gaat weg) Celly667 (cCO stepping, of is het cC0?) processor heb ik een std-intel koeler. Op hoeveel volt kan ik mijn celly667 zetten zonder dat ik een nieuwe koeler nodig heb? Ik heb wel een temp- meter bij mijn proc, maar die vertrouw ik niet helemaal. En wordt mijn processor ook warmer van het overklokken of alleen van het voltage verhogen?
Pagina: 1