[2003] policy probleem

Pagina: 1
Acties:

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-02 18:36
heb een windows 2003 server met policys + gepubliceerde software (office 2003)

alleen op geen enkele client neemt hij de policys over + software.

als ik een rdp leg naar de server en inlog met een gebruiker dan werkt alles naar behoren.

dus:

remote inloggen op server : werkt
client inloggen: werkt niet

hoe kan dit ?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef eerst eens aan wat je zelf zoal al geprobeerd en getroubleshoot hebt, Sjoak? Dit soort problemen zijn al met regelmaat voorbij gekomen dus moet je uit eerdere GoT topics toch wel een en ander kunnen putten? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zoek in de Help & Support het hoofdstuk troubleshooting group policies op en ga daar mee aan de slag?

Je geeft geen enkele relevante info behalve dat "het niet werkt".

Helaas, glazen bollen zijn door inflatie en algemene schaarste door een flink aantal RMAs vrij short in supply, dus jij zal de info moeten verschaffen, en ons niet moeten laten gokken naar jouw probleem.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Sjoak
  • Laatst online: 14-02 18:36
het probleem is dus dat ik als ik inlog op server met gebruikerx dat ik dan wel al mijn shares krijg en gepubliseerde software, en als ik met gebruikerx op een client inlog ik helemaal niets krijg

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 15:49

mutsje

Certified Prutser

doet us gpresult op de client en zie wat voor policies de user X krijgt toegewezen. heb jij niet toevallig policies aan een server toegewezen ipv een client. Is de client lid van het domain, zijn de dns instellingen goed ingesteld (dus wijzend naar je domain controller en niet naar die van je ISP) wat zegt de eventviewer op de client meer informatie zou toch echt fijn zijn zoals Alt-92 al zei glazenbollen zijn momenteel uitverkocht.