Branden cd lukt niet ... muziek tikt /slaat over.

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Howdy,

Mijn nichtje heeft een kompjuter gekocht.
Wel te weten een Celeron 700 / 128mb.
Ze heeft ook een LG CD (re) writer - 8x/4x/32x en een Aopen 50 Speed cdrom erbij gekocht, alles IDE.
Nu heeft ze het probleem dat zij bij het branden zowel 8x / 4x en 2x tikken in de muziek cdz krijgt, of de muziek cd slaat een stuk over!!

Ik heb vroeger ooit wel eens zo'n probleem gehad, maar da's 3jr. geleden of sow. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Schrijven naar HD helpt ook niet. Ze gebruikt btw Easy Cd Creator!

Please Help.. :)

assumption is the mother of all fuck ups

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

Arjan A

Cenosillicafoob

Wat voor merk CD's gebruik je? Ik had laatst eens die CD's van de ALDI gehad en Hazes sloeg bij nummer 18 ook wel een tikje over.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik ken een soortgelijk probleem. Hierbij was de snelheid waarbij er van de BRON gelezen werd te hoog. Na het terugzetten van die snelheid (digital Audio Extraction) ging alles perfect.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Heb ik ook gauw last van, alleen als ik audio op 2x brand met MMore cdr's krijg ik goede cd's...
data is geen probleem

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

wat ik meestal doe is eerst een image van de te branden cd maken en dan copieren vanaf de image

grtz Eric

Mijn Specs

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

oops laatste regeltje niet gelezen :+
sorry

grtz Eric

Mijn Specs

Verwijderd

het ligt idd waarschijnlijk aan de cd's of de versie de software waar ze mee brand , als die tikken tussen de nummers door zijn , dan ligt dit aan een verkeerd ingestelde easy cd creator

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
digital Audio Extraction -->

het is een Aopen 50 speed ide cdrom - kan deze ook ingesteld worden op een lagere leessnelheid ?

Heb zelf een plextor en die kun je zelfs op 2 speed zetten. Easy CD Creator ondersteund toch geen DAE? Nero wel ? WinOnCD? CDWizardPro?

Het zijn btw gewoon basf cdz, niets mis mee, bron cd is ook ok.
Ik neem aan dat het gewoon de cdrom is ? f*ucking 50 speed is gewoon veel te snel..:?

assumption is the mother of all fuck ups

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 01:07 schreef -Webmaster- het volgende:
Howdy,

Mijn nichtje heeft een kompjuter gekocht.
Wel te weten een Celeron 700 / 128mb.
Ze heeft ook een LG CD (re) writer - 8x/4x/32x en een Aopen 50 Speed cdrom erbij gekocht, alles IDE.
Nu heeft ze het probleem dat zij bij het branden zowel 8x / 4x en 2x tikken in de muziek cdz krijgt, of de muziek cd slaat een stuk over!!

Ik heb vroeger ooit wel eens zo'n probleem gehad, maar da's 3jr. geleden of sow. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Schrijven naar HD helpt ook niet. Ze gebruikt btw Easy Cd Creator!

Please Help.. :)
Zet by easy cd creator (alleen by audio cd's)disk at once uit en weg zijn de tikken...:7
Pagina: 1