Nvidia Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-07 07:55
Hallo, ik kom maar niet uit die drivers van Nvidia bij elke driver ervan krijg ik wel de storing nvlddmkm ofzoiets. Het is heel erg irritant. Ik krijg het wel is met spelletjes bijvoorbeeld BF2 of BF2142 Of soms in Vista zelf.

Ik heb een Dell 9150 met het besturingsysteem Vista Business 32 bit

Specs:

Intel D945 3,4 ghz
2048MB DDR2 533MHZ

De videokaart is een nieuwe 8600 GT 256mb van XFX

Ik gebruik de driver 158.24 International.

Kan iemand me hier mee helpen dat het probleem weg is?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:11

gwystyl

Beugeltje dan maar?

heb je de oude drivers goed verwijderd voor je nieuwe ging installeren? Gebruik anders Driver Cleaner Pro in safemode nadat je je drivers onder windows verwijderd hebt, en installeer dan pas nieuwe drivers.
verder levert [google=nvlddmkm] een heleboel hits op. Heb je daar al wat van bekeken? Wat heb je verder al geprobeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 05-06-2007 13:23 ]

• Tom90
Hoe kom ik aan Driver Cleaner Pro ik zie alleen maar dat ik hem moet betalen ?

• Tom90
Tom90 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:23:

Ik heb alle drivers al geprobeerd. Verder eigenlijk nog niks ik snap er niet veel meer van ...

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tom90 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:23:
Hier heb je een vergelijkbaar programma van Guru3d, maar ik bedoelde eigenlijk deze
Je geeft nog niet veel info. Heb je nou al gekeken naar die google linkjes? Zo ja welke? Wat werkt er precies wel of niet?

Je zegt dat je ALLE drivers al geprobeerd hebt. Enig idee hoeveel dat er zijn? Dat geloof ik dus niet. Welke heb je geprobeerd en wat is het effect daarvan? Heb je inderdaad eerst de oude drivers weggehaald?

Niet vervelend bedoeld hoor, maar hoe meer info je geeft, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Een topictitel als 'Nvidia drivers' belooft al niet veel goeds (wat is daar mee? onder welk besturingsyssteem?), maar de informatie in je startpost helpt ook niet genoeg.

[ Voor 44% gewijzigd door gwystyl op 05-06-2007 13:29 ]

• Tom90
Nouja alle drivers, ik heb ze vanaf 158.18 tot 158.43 geprobeerd.

En ik ga nu wel ff kijken op google. bedankt zover. :)

• Tom90
Welke informatie moet ik nog meer noemen dan, sorry ik doe dit niet vaak. Kan je dat uitleggen ?

Verwijderd

Wil je a.u.b. niet elke 3 seconden kicken? Je mag pas na 24 uur weer bumpen.

Probeer anders deze knop eens: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 13:43 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tom90 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:35:
Welke informatie moet ik nog meer noemen dan, sorry ik doe dit niet vaak. Kan je dat uitleggen ?
Om daar achter te komen kan je het best even deze post lezen, en verder de algemene FAQ.
Het komt er in ieder geval op neer dat je zo precies mogelijk moet beschrijven wat de fout is. Wanneer treedt hij op (je zei al in BF2/2142, soms spontaan), en wat is de preciese foutmelding?
Dan is het het makkelijkst om via Google en de Got Search te kijken of meer mensen een vergelijkbaar probleem hebben, en of je wat kan met de oplossingen die je daar vindt. Vermeld dus wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt en wat het effect daarvan was.
Het kan zijn dat je probleem een heel specifiek probleem is die alleen optreedt met bepaalde hardware of drivers of software (of een combi daarvan). Dat soort problemen vind je meesal wel terug....

ik hoop dat je daar wat mee kan; vraag gerust verder als je meer info hebt en er toch niet uit komt.

nog een tip om modjes te vriend te houden (nav de opmerking hierboven): druk op de edit knop als je wat wil typen terwijl er nog niemand gereageerd heeft. Dan staat je informatie er wel, maar krijgt men niet het idee dat je je topic extra onder de aandacht wil brengen door loze info te dumpen (kicken)

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 05-06-2007 13:44 ]

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 21:17
Als je Driver Cleaner Pro hebt geprobeerd en je hebt nog steeds hetzelfde probleem: Voeding wel genoeg vermogen?

Probeer anders nog even duidelijk te omschrijven wat voor 'storingen' je hebt. :)

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 08:37
Driver cleaner helpt niets in vista. Probeer gewoon een andere driver.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

aval0ne schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:29:
Driver cleaner helpt niets in vista. Probeer gewoon een andere driver.
Hij heeft er al een paar geprobeerd zegt hij. Het blijft nu echter angstvallig stil.... Tom90, is er al wat gelukt sinds gisteren?

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Zie dat dit probleem al eerder is besproken, daarom dat ik hier maar reageer dan er opnieuw een topic voor open te gooien.

Heb sinds een week een eigen Media Center PC met de volgende specs:

MSI K8N Neo2 - Platinum (Nforce3)
AMD 3500+ Venice
Club3D Geforce 6200 Passief Gekoeld
512MB Geheugen
74Gb WD Raptor

Hierop draai ik Windows Vista met Media Center.

Echter krijg ik net als de TS telkens als ik de driver voor de G6200 installeer en reboot de nvlddmkm error. Dit houdt in dat ik tijdens het opstarten een zwart scherm krijg, dit een tigmaal knippert (verschilt per driver) en dan een BSOD krijg met de melding van de error.

Heb al vanalles geprobeerd:

- Drivers van 97.46 t/m 163.71
- Registry hacks [Bron: link]
- Aero uischakelen [Bron: link
- nvlddmkm.sy_ expanden [Bron: link]
- Microsoft fix [Bron: link]
- User Account Control Aan/Uit zetten [Bron: link]

Niets heeft geholpen...

Ben ten einde raad en ben sta echt op het punt om een Ati HD2400 te kopen. |:(

Iemand anders die dit probleem heeft gehad of mij weet te helpen?

Signature?

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06-2025
Probeer de fixes van deze pagine eens: http://www.nvidia.com/object/windows_vista_hotfixes.html

[ Voor 91% gewijzigd door ollSNAKEllo op 30-09-2007 19:16 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
iig geen HD2400 kopen, dan kun je nogsteeds niet gamen :/

Heb je al geprobeert om na het uninstallen van je drivers in safemode drivercleaner eroverheen te gooien?

[ Voor 49% gewijzigd door TFDev op 30-09-2007 19:21 ]

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Reeds geprobeerd. Geen van alle willen installeren of zijn al geinstalleerd.
Killed-1 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:19:
iig geen HD2400 kopen, dan kun je nogsteeds niet gamen :/

Heb je al geprobeert om na het uninstallen van je drivers in safemode drivercleaner eroverheen te gooien?
Tis een media center, geen game pc. Meer bedoeld voor films en misschien wat oude emulators draaien. :)

Edit: Probleem lijkt opgelost na het gebruik van Drive Cleaner Pro en de Guru3D applicatie.

Daarna windows via update laten installeren. Kreeg eerst een error dat de drivers niet goed waren geinstalleerd. Vervolgens UAC weer aangezet en via systeem beheer -> local security policies -> local policies -> security options -> "User Account control: secure desktop" uitgezet op advies van microsoft forum, Dreamscene toevoeging van Windows Vista Extra en videokaart drivers compleet verwijderd.

Vervolgens werd de driver na herstarten opnieuw geinstalleerd en inmiddels al tijd geen error meer gezien. _/-\o_

Signature?

Pagina: 1