Toon posts:

multiplier van a7m266 hiermee aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zou je met dit http://tweakers.net/nieuws/15642
goldfinger deviceje de multiplier toch kunnen aanpassen op het a7m266 mobo van asus. die klootzakken hebben namelijk op het laatste moment de dipswitches en de jumperfree settings verwijderd voor het instellen van de multiplier :r

Verwijderd

Nee, het enigste wat dit ding doet is de L1 bruggen verbinden(hoef je dus niet meer met de potlood aan het werk te gaan), je zult dus nog wel een moederbord moeten hebben met multiplierswitch.

Verwijderd

Topicstarter
is er echt geen manier om dat te veranderen?

ik wil mijn 1200@1400 laten lopen via 10.5 x 133, op deze manier werk mijn geheugen ook weer op pc2100 ipv pc1600.

ik moet mijn multiplier op 10.5 zetten! |:(

Verwijderd

Misschien als er heeeeeeeeeeel toevallig een BIOS update uitkomt met die settings(ga er maar vanuit dat het technisch gezien niet mogelijk is). Anders kan het dus niet.

Heb je het bord al of ga je em kopen.
Bordjes met de VIA KT266(DDR+SDR) zijn namelijk sneller en goedkoper dan de AMD chipset

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al en hij zit er al in, heb nu een athlon 1200 met 512mb pc2100 ram die op pc1600 loopt omdat de fsb 100 ipv 133 is. als ik bruut de fsb omhoog zet naar 133 loopt mijn proc op 1.6gHz. klinkt leuk maar dat trekt ie nooit van z'n leven niet... heb trouwens pelt/water koeling dus kan redelijk overclocken maar ik moet wel reeel blijven.

verder viel mij op dat de opties er wel zijn in de bios maar dat die zijn gelockt op een 1 of andere manier... dus ik kan dat niet in de bios veranderen. revision 1002 van dit mobo kon dat wel.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op donderdag 08 februari 2001 01:25 schreef d_maniac het volgende:
ik heb hem al en hij zit er al in, heb nu een athlon 1200 met 512mb pc2100 ram die op pc1600 loopt omdat de fsb 100 ipv 133 is. als ik bruut de fsb omhoog zet naar 133 loopt mijn proc op 1.6gHz. klinkt leuk maar dat trekt ie nooit van z'n leven niet... heb trouwens pelt/water koeling dus kan redelijk overclocken maar ik moet wel reeel blijven.

verder viel mij op dat de opties er wel zijn in de bios maar dat die zijn gelockt op een 1 of andere manier... dus ik kan dat niet in de bios veranderen. revision 1002 van dit mobo kon dat wel.
geld over ;) ???????? :?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
beetje patsen moet wel
Pagina: 1