[outlook2k3] afspraken staan op 0 uur van de tijdlijn *

Pagina: 1
Acties:

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Sinds een paar dagen heeft een medewerker last van het feit dat als zij naar haar openbare afdelings agenda gaat. De hele dag afspraken op 0 uur van de tijdlijn neer worden gezet, inplaats van boven aan de tijdlijn zodat ze altijd zichtbaar zijn. de andere medewerkers hebben hier geen last van. IN haar eigen agenda heeft ze wel netjes alles boven de tijdlijn staan.

IEmand een idee weergave bepalen ben ik niks mee opgeschoten en een profiel schonen is het laatste waar ik zin in heb.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik snap er eerlijk gezegd niets van. Geef even een screenshot.

En gaat het om een account of om een PC? <-- gaat het goed op een andere PC met dezelfde account? Andersom?

offtopic:
'[outlook2k3]' is niet echt een topictitel, ik weet niet wat het moet betekenen maar zet er dus even de symptomen bij :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Taal/landinstellingen enzovoorts staan allemaal ook hetzelfde? Alle items staan nu op 0 uur (middernacht) als ik je goed begrijp, wat ik betwijfel?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ah zo. Dan zou ik inderdaad verwachten dat iemand in de verkeerde tijdzone zit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)