Op dit moment maak ik gebruik van een Xbox 1 ism XBMC.
Ben er erg tevreden mee. Het is ongelooflijk wat deze apparaat dankzij XBMC allemaal kan
Alle soorten films (AVI,ISO,VOB,DivX enz) en het mooiste is natuurlijk het layout.
Het feit dat je de DVD hoes kan laten zien maakt dit erg makkelijk voor iedereen in huis.
Nu is het zo dat ik binnen niet al te lange tijd een plasma TV wil kopen.
Dit om o.a HD materiaal te bekijken.
En dit is nou net wat de Xbox NIET kan
Daarom ben ik me een beetje aan kijken voor een vervangend apparaat.
Maar tot nu toe heb ik alleen gevonden die een DVD en/of Harddisk hebben.
Wat ik eigenlijk zoek is dus een Media center die GEEN dvd speler heeft, en ook GEEN harddisk.
Aangezien ik dus een server heb draaien kan ik dus alles streamen.
Dit hoeft niet draadloos te gaan (kabel ligt er toch al)
Verder moet deze ook goed om kunnen gaan met DVD ISO's en natuurlijk met HD materiaal. (avi, TS enz)En het mooiste zou zijn als het menu net zo zou zijn als de Xbox ,dat je dus het DVD hoes kan zien tijdens het zoeken naar de film die je wilt bekijken.
Ben er erg tevreden mee. Het is ongelooflijk wat deze apparaat dankzij XBMC allemaal kan
Alle soorten films (AVI,ISO,VOB,DivX enz) en het mooiste is natuurlijk het layout.
Het feit dat je de DVD hoes kan laten zien maakt dit erg makkelijk voor iedereen in huis.
Nu is het zo dat ik binnen niet al te lange tijd een plasma TV wil kopen.
Dit om o.a HD materiaal te bekijken.
En dit is nou net wat de Xbox NIET kan
Daarom ben ik me een beetje aan kijken voor een vervangend apparaat.
Maar tot nu toe heb ik alleen gevonden die een DVD en/of Harddisk hebben.
Wat ik eigenlijk zoek is dus een Media center die GEEN dvd speler heeft, en ook GEEN harddisk.
Aangezien ik dus een server heb draaien kan ik dus alles streamen.
Dit hoeft niet draadloos te gaan (kabel ligt er toch al)
Verder moet deze ook goed om kunnen gaan met DVD ISO's en natuurlijk met HD materiaal. (avi, TS enz)En het mooiste zou zijn als het menu net zo zou zijn als de Xbox ,dat je dus het DVD hoes kan zien tijdens het zoeken naar de film die je wilt bekijken.