Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
Nu met het databaseonderhoud heb ik ineens het probleem dat ik niet kan inloggen. Ik krijg de melding dat de sessie niet kan worden aangemaakt;
code:
1
2
Er kon geen nieuwe sessie aangemaakt worden
(interne identificatie: pre_engine_init::create_session_failed)

Het lukt niet in Firefox (2.0.0.4), maar ook niet in IE6. Is dit een probleem met m'n browser of met React?
Ik kan wel reageren door mijn naam en wachtwoord in te vullen en "Blijf ingelogd?" uitgevinkt te laten, als ik dat aanvink gaat het ook niet goed en wordt mijn post niet geplaatst.

Saved by the buoyancy of citrus

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik gok (devvers?) dat sessies in de t.net db worden beheerd? (aangezien de merge enzo)

[ Voor 189% gewijzigd door BasieP op 05-06-2007 09:11 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move Lieve Adjes >> BUG ;)

LinkedIn
Instagram

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je kan nu weer inloggen, we zullen het onthouden voor de volgende keer :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Topicstarter
\o/
Dank je Kees. :)
Wat ging er mis? Toch die DB?

Mooi dat het is opgelost, met die PM van Remy was het forum read-only geworden. Dat is misschien ook wel een interessante, want dat is een soort vicieuze cirkel: ik drukte op Gelezen en kreeg het inlogvenster. Inloggen ging dus niet, dus die PM bleef staan. Elke keer dat ik een post wilde versturen kreeg ik echter eerst weer die PM, omdat ie voor die ene hit even toch min of meer inlogt ofzo?

Kortom: iemand die niet kan inloggen geen PM's versturen :+

[ Voor 83% gewijzigd door Cyphax op 05-06-2007 09:26 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

okay :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.