Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Samsung komt met een nieuw strak toestel dat ook nog wat in huis heeft. Ontwerper Jasper Morrison tekende de Samsung SGH-E590, een triband telefoon van maar 66 gram en met bescheiden afmetingen van 94 x 42 x 13.5 mm. Hij gaat geleverd worden met een 3.2 megapixel camera met autofocus, 1,8 inch 262k TFT scherm, Bluetooth 2.0, USB 2.0, 90 Mb intern geheugen en een memory slot.

De Samsung E590 zal te verkijgen zijn in twee kleuren: ‘noble black’ and ‘snow silver’ en ligt waarschijnlijk eind deze maand in de winkel. Lijkt me een concurrent te worden van de pas aangekondigde Nokia 6500 Classic en Slide, die ik persoonlijk nog wat strakker vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.yournextmobile.nl/wp-content/uploads/2007/06/yournextmobilesamsunge5901.jpg

Hierbij op verzoek wat meer gegevens:

Standard
EDGE, GPRS Class 10
900/1800/1900MHz

Camera
Living world, Black GUI, Intuitive CAM UI
3 Mega pixel (AF)

Display
LCD : 1.79” 220x220 262K TFT

Features
MP3/AAC/AAC+/E-AAC+/WMA
FM radio
MPEG4/H.263
64 Poly Ringtones
Bluetooth 2.0 EDR /USB 2.0
Pictbridge, Bluetooth Printing
Video clip capture & printing, Viewfinder
Contrast augmentation, Panorama shot

Size
94×42× 13.5 mm

Memory
70MB (TBD), microSD

En de link naar de officiële site

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 01:35 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Voor een topicstart zou je wel iets meer informatie, links en afbeeldingen mogen toevoegen...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

Topicstarter
Zie aangepaste topicstart

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik wou eigenlijk dit topic omhoog kicken om te vragen naar gebruikerservaringen. Maar ik heb in plaats daarvan maar wat meer moeite gedaan, en een heel nieuw (uitgebreider ;) ) topic geöpent om de telefoon wat meer onder de aandacht te brengen :)

Het Samsung E590 Topic

Verwijderd

Nice :) Dan gaat deze dicht.

Dit topic is gesloten.