Op mijn computer laden sites met frames erg traag. Ik heb het over sites als: youtube.com, marktplaats.nl, telegraaf.nl en meer. Ik heb al virusbescherming avast!, kan het daar aan liggen dat deze moeilijk doet over frames (voor zover het hier mee te maken heeft)? Bij nu.nl krijg ik altijd een leeg scherm als ik een artikel aanklik. Als ik dan ververs krijg ik gelijk het artikel te zien.
Heeft dit hier misschien iets mee te maken? Zien jullie misschien een gelijkenis tussen deze sites? En belangrijker, weet iemand een oplossing?
Als jullie iets willen weten over mijn programma's of firewalls; probeer duidelijk uit te leggen wat ik moet doen om hier achter te komen. Want het wordt al snel wat ingewikkeld voor mij:p Alvast bedankt!
Heeft dit hier misschien iets mee te maken? Zien jullie misschien een gelijkenis tussen deze sites? En belangrijker, weet iemand een oplossing?
Als jullie iets willen weten over mijn programma's of firewalls; probeer duidelijk uit te leggen wat ik moet doen om hier achter te komen. Want het wordt al snel wat ingewikkeld voor mij:p Alvast bedankt!