Sites met frames laden traag

Pagina: 1
Acties:

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 19:28
Op mijn computer laden sites met frames erg traag. Ik heb het over sites als: youtube.com, marktplaats.nl, telegraaf.nl en meer. Ik heb al virusbescherming avast!, kan het daar aan liggen dat deze moeilijk doet over frames (voor zover het hier mee te maken heeft)? Bij nu.nl krijg ik altijd een leeg scherm als ik een artikel aanklik. Als ik dan ververs krijg ik gelijk het artikel te zien.
Heeft dit hier misschien iets mee te maken? Zien jullie misschien een gelijkenis tussen deze sites? En belangrijker, weet iemand een oplossing?

Als jullie iets willen weten over mijn programma's of firewalls; probeer duidelijk uit te leggen wat ik moet doen om hier achter te komen. Want het wordt al snel wat ingewikkeld voor mij:p Alvast bedankt!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Om welke browser gaat het?

PSN: djmurcielago

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wat voor verbinding heb je? (hoe snel)
Wat is de snelheid van je computer (spec! this is tweakers, heb jee keer goede gelegenheid die te spammen dan laat je dat opeens...)

Wat voor browser?
heb je het ook al een ZONDER antivirus geprobeerd?
Geen proxy in de browser? --> ok

Tja, niet bang zijn om ingewikkeld te worden, anders is tweakers wellicht niet de beste site om dit te vragen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• cspare
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07 22:19

cspare

What the deuce?!

on a sidenote, afaik hebben youtube en telegraaf website geen frames?

The one who says it cannot be done, should never interrupt the one who is doing it.

Verwijderd

cspare schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:44:
on a sidenote, afaik hebben youtube en telegraaf website geen frames?
Correct, dat hebben ze niet... Youtube maakt gebruik van Ajax om bv. door het commentaar te browsen,

• michiel10
Mijn verbindingssnelheid volgens speedtest.nl:
Download 301.2 KByte/sec (=2410 kbps)
Upload 25.1 KByte/sec (=201 kbps)
Connection 717.0 Conn/min

Ik gebruik IE maar met firefox doet het probleem zich ook voor. Ik zit niet achter een proxy en met avast uit gaat het nog steeds langzaam.

De snelheid van mijn computer is 2,8ghz als jullie dit bedoelen? Pentium 4 HT. Ietwat verjaard dus.

Oke dus het ligt niet aan de frames, zien jullie een gelijkenis tussen deze sites waar het dan wel aan ligt? Youtube is alleen traag als ik daadwerkelijk een filmpje ga bekijken, niet de hoofdpagina. Maar aan het filmpje ligt het ook niet want ik als ik op een andere site youtube filmpjes kijk (embedded?) dan gaat het wel gewoon snel.

Verwijderd

Het ligt in ieder geval niet aan die sites maar aan je netwerk/windows of internet aansluiting. Je zou eens in je modem kunnen kijken of er veel fouten zijn bij het versturen of ontvangen van data.

• michiel10
Hoe doe ik dit en waar moet ik dan op letten?

Verwijderd

michiel10 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:42:
Hoe doe ik dit en waar moet ik dan op letten?
Kun je even aangeven welke beveiligingssoftware je gebruikt zoals firewall, virusscanner en antispyware programma's en het merk & type van je adsl of kabel modem.
Pagina: 1