Wat zijn de ervaringen met deze bril? werkt het nu ook goed met OpenGL? ik heb een Elsa X2 en het lijkt me wel mooi. Waar is de IR versie het voordeligst? (bij alternate al voor 152,- maar die schijnt niet o'n beste service te hebben)
ik dacht dat je voor zo'n bril een hele hoge refresh rate moest draaien. (de meeste moni's kunnen het dan niet aan
correct me if i'm wrong, ik weet het niet zeker.
correct me if i'm wrong, ik weet het niet zeker.
Jep, minimaal eigenlijk wel 100 Hz en dan heb je 50 Hz zichtbaar. Anders word je helemaal knettergek door het geknipper.
Verwijderd
Ik heb zo'n bril van ASUS en een refresh van 120Hz in 1024x768 maar das echt heeeeeel vet. En je hebt inderdaad 100 Hz minimaal nodig. Maar het effect is echt te cool vooral mer 3dmark2000 enzow !!
Mijn monitor kan 100Hz op 1024x768 en 130 hz op 800x600 dus dat moet wel lukken dacht ik. zijn er ook nog mensen hier die de bril zelf hebben?
Jaja, ik heb hem al een jaartje en ik moet zeggen dat (bijv.) UT met bril 10000x gaver is dan zonder. Het enige nadeel is een enorme performance hit van zo'n 40% in fps. Je hebt er dus wel een redelijke videokaart voor nodig...
Ik heb een Elsa Erazor X2 (geforce 32Mb DDR) dus dat moet wel goed komen lijkt mij
Is het echt zo dat de versie met snoertje niet zo geweldig is? Dat ik dus beter wat meer kan betalen voor de IR versie? of is de versie met snoertje wel degenlijk enzo..
Nou, ik heb de versie met draadje en die bevalt prima. Het snoertje is 1,5 meter ofzo, dus in ieder geval lang zat. Het scheelt je 100 piek op de IR versie, en het enige wat je daarvoor hoeft te doen is een beetje opletten dat je er aan blijft hangen...
Even een vraagje tussendoor.
Moet je om deze bril te kunnen gebruiken per se een Elsa videokaart hebben, of werkt het ook gewoon met mijn Creative geforce2?
(of is daar een andere 3d bril voor te koop?)
Moet je om deze bril te kunnen gebruiken per se een Elsa videokaart hebben, of werkt het ook gewoon met mijn Creative geforce2?
(of is daar een andere 3d bril voor te koop?)
>Even een vraagje tussendoor.
>Moet je om deze bril te kunnen gebruiken per >se een Elsa videokaart hebben, of werkt het
>ook gewoon met mijn Creative geforce2?
Hij werkt tegenwoordig ook met de geforce kaarten van andere merken, geforce 2 nog niet geloof ik. Elsa laat telekens pas een "generic" (=lees voor andere vidoekaarten dan Elsa) driver los als de kaart minder courant is. Dat is natuurlijk om de verkoop van hun eigen kaarten, op een mijns inziens vervelende manier, te stimuleren. Dus wanneer er een nieuw type videokaart uitkomt, dan pas krijg je algemene elsa drivers voor de revelator.
Ik had het probleen indertijd toen ik mijn geforce had, en een elsa bril, toen waren er n.l. alleen TNT(2) drivers voor andere merken. In mails met Elsa kwam bovenstaande ook duidelijk naar buiten (eea werd bijna letterlijk gezegd/bevestigd)
De bril is verder wel errug cool (ik heb de IR versie). Met name Midtown madness was heftig, maar het gaat inderdaad ten koste van de franerate, en ja, je moet eigenlijk een lagere resolutie draaien om een hoge frequentie op je buis te kunnen zetten (mijn hitachit doet 120Hz bij 1024x768; hij staat normaal op 1600x1200).
Ik denk, ik hou het maar kort
>Moet je om deze bril te kunnen gebruiken per >se een Elsa videokaart hebben, of werkt het
>ook gewoon met mijn Creative geforce2?
Hij werkt tegenwoordig ook met de geforce kaarten van andere merken, geforce 2 nog niet geloof ik. Elsa laat telekens pas een "generic" (=lees voor andere vidoekaarten dan Elsa) driver los als de kaart minder courant is. Dat is natuurlijk om de verkoop van hun eigen kaarten, op een mijns inziens vervelende manier, te stimuleren. Dus wanneer er een nieuw type videokaart uitkomt, dan pas krijg je algemene elsa drivers voor de revelator.
Ik had het probleen indertijd toen ik mijn geforce had, en een elsa bril, toen waren er n.l. alleen TNT(2) drivers voor andere merken. In mails met Elsa kwam bovenstaande ook duidelijk naar buiten (eea werd bijna letterlijk gezegd/bevestigd)
De bril is verder wel errug cool (ik heb de IR versie). Met name Midtown madness was heftig, maar het gaat inderdaad ten koste van de franerate, en ja, je moet eigenlijk een lagere resolutie draaien om een hoge frequentie op je buis te kunnen zetten (mijn hitachit doet 120Hz bij 1024x768; hij staat normaal op 1600x1200).
Ik denk, ik hou het maar kort
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
die elsa bril kan je gewoon aan sommige andere hangen (wel effe checken bij elsa het moet kunnen volgens de verpakking van dat ding niet met alle kaarten maartoch)
verder vin ik dat je er weinig aan hebt bij mijn v3800 delux van asus zat ook z'n brikl in het begin is het wel grappig maar later wordt het gauw minder
verder vin ik dat je er weinig aan hebt bij mijn v3800 delux van asus zat ook z'n brikl in het begin is het wel grappig maar later wordt het gauw minder
Mister Freeze->
Ik heb helaas niet het genoegen gehad om de ASUS bril te proberen, maar ik heb uit diverse reviews gelezen dat de ASUS bril een stuk slechter is/was dan de Elsa. Di's geen Flame, maar wellicht dat de kwaliteit van de Elsa eea wat een mooier of duurzamer ervaring maakt. Wellicht.
Ik heb helaas niet het genoegen gehad om de ASUS bril te proberen, maar ik heb uit diverse reviews gelezen dat de ASUS bril een stuk slechter is/was dan de Elsa. Di's geen Flame, maar wellicht dat de kwaliteit van de Elsa eea wat een mooier of duurzamer ervaring maakt. Wellicht.
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Heeft iemand ervaring met de revelator in combinatie met de philips 105s? die kan in 800 X 600 maximaal 96 hz aan en das vast niet genoeg
Dat werkt wel, maar is niet optimaal. Let op het word optimaal; het is niet noodzakelijk om op "300Hz" te zitten. Hij werkt wel met lagere frequenties.
>het is niet noodzakelijk om op 300Hz te zitten<
waar kun je die monitor kopen?
waar kun je die monitor kopen?
Pagina: 1