Toon posts:

[HTML/PHP] Controlleren of landenscript werkt (belgen)

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of hij hier goed staat maar ik weet niet waar hij anders moet...

Ik heb een landenscript in een website gemaakt maar ik wil even weten of hij voor de belgen ook werkt...

Het gaat om deze website:
Spemmerdespamski

Linksboven staat een adres, voor de Nederlanders moet de plaatstnaam Velserbroek zijn, voor de belgen moet deze Antwerpen zijn.

Ik kan helaas geen proxies vinden en kennissen uit belgie heb ik ook niet, anders had ik het wel zo opgelost ;)

Dus wat zien de belgen onder ons?

Alvast bedankt! :)

[ Voor 4% gewijzigd door XangadiX op 05-06-2007 19:55 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Geen idee. Zowel in FF als IE7 zie ik een brakke layout :?

edit:
Zie wel in het linkerframe bij mouseover info@green-energy.be staan, dus zal wel werken dan ?

[ Voor 48% gewijzigd door Dennahz op 04-06-2007 21:37 ]

Twitter

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 22:16

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Ik moet Dennahz gelijk geven: ik zie ook enkel een brakke layout.
En dit ook niet een soort van site-check?

FAQ:
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zlf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.

Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoelen jullie precies met brakke layout?

Het is namelijk niet mijn site, dus ik ga verder ook niet in op het uiterlijk.

Zien jullie uberhaupt wel een adres staan?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:41

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Misschien een stomme vraag.. Maar als je aan de hand van een IP adres kan bepalen (tenminste, ik neem aan dat je het op deze manier doet, zou fijn zijn als je dat er bij vermeld), dan zou je toch ook wel een manier kunnen bedenken om dat om te draaien? Dus bijvoorbeeld gewoon handmatig een IP adres in je code dumpen, in plaats van $_SERVER['REMOTE_ADDR']...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:45:
Misschien een stomme vraag.. Maar als je aan de hand van een IP adres kan bepalen (tenminste, ik neem aan dat je het op deze manier doet, zou fijn zijn als je dat er bij vermeld), dan zou je toch ook wel een manier kunnen bedenken om dat om te draaien? Dus bijvoorbeeld gewoon handmatig een IP adres in je code dumpen, in plaats van $_SERVER['REMOTE_ADDR']...
hehe dat ik daar niet zelf op gekomen ben :$ bedankt!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

wat w3lta zei

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.