Toon posts:

[Krassen] Creative Zen Vision M

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik had een klein vraagje en ik hoop dat dit niet teveel moeite is. Ik ging vandaag op de brommer met mijn Creative Zen Vision M, werkte super. Ging een biertje drinken. Ik ging weg en opeens zit er een enorme, soort van schaafkras op. Je weet wel, zo'n schaaf iets. Het belemmert bij het video kijken en het is echt zo ontzettend storend. Weet één van jullie hoe je zoiets het beste kan aanpakken? ( Ik heb hem de hele tijd in het hoesje gehouden, dat stoffen hoesje dat 'k er bij kreeg )

Met vriendelijke groet,

Adam Vermaat

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Voorzichtiger zijn :+ Hoe kan het nou beschadigen? Zat er iets van zand of kiezels tussen >:)

Verwijderd

Topicstarter
MeijsteR schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:20:
Voorzichtiger zijn :+ Hoe kan het nou beschadigen? Zat er iets van zand of kiezels tussen >:)
Ik geloof dat de oordopjes de oorzaak waren. Want ik rol hem verticaal over de speler op. Ik kan nu wel voorzichtiger zijn maar die kras moet er natuurlijk af. 'k Word er gek van. Zou jij ook zijn :P

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04:13
Even tussendoor, je had toch niet teveel alcohol, want ook met een scooter mag dat niet..? Verder, er zijn van die setjes waarmee je krassen 'kan verwijderen' maar hoe goed dat gaat weet ik niet.

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
Steephh schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:25:
Even tussendoor, je had toch niet teveel alcohol, want ook met een scooter mag dat niet..? Verder, er zijn van die setjes waarmee je krassen 'kan verwijderen' maar hoe goed dat gaat weet ik niet.
Uiteraard niet, één pilsje. Verder rijd ik gewoon op een Citta. Ik heb ook niet druk gedaan die dag of zo iets, ik schrok wel van die schaafkras namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens een foto gemaakt, niet heel duidelijk maar ik heb geen macro lens maar je ziet de kras erg goed. De link: http://www.pixagogo.be/Ph...22jTimRdh!SNDwUOAUY6izySM Het grootste wat je ziet is precies in het midden, rechts. Dat is de kras.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 21:56 ]

• Steephh
Ik ben bang dat daar niet heel veel aan te doen is. Het is nogal een diepe kras.. Dus ik weet het niet. Ik ben bang dat zoiets niet te verhelpen is. Een lichte kras zou eventueel nog kunnen worden verholpen, dacht ik met van die krassenverwijderaars.. Misschien kan je ergens een cover tweedehands krijgen? Dat zou opzich een oplossing kunnen zijn.

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
Steephh schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:01:
Ik ben bang dat daar niet heel veel aan te doen is. Het is nogal een diepe kras.. Dus ik weet het niet. Ik ben bang dat zoiets niet te verhelpen is. Een lichte kras zou eventueel nog kunnen worden verholpen, dacht ik met van die krassenverwijderaars.. Misschien kan je ergens een cover tweedehands krijgen? Dat zou opzich een oplossing kunnen zijn.
Wat bedoel je precies met een cover? Bedoel je dan de hele buitenkant of een siliconen cover? En kun je het niet laten polijsten of zo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 22:55 ]

• Steephh
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:09:
[...]
Wat bedoel je precies met een cover? Bedoel je dan de hele buitenkant of een siliconen cover? En kun je het niet laten polijsten of zo?
Polijsten.. zou misschien kunnen.. Maar ik bedoel dat je een kapotte zen vision zoekt op marktplaats voor de cover.. Zodat je die kan verwisselen.. Is dat geen idee?

_@/'

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:09:
[...]
Dat kan wel, met zilverpoets.
Je hebt ook setjes voor GSM schermpjes, kan je wel bij een GSM winkel kopen.

Ik heb zelf ijn nokia behandeld met zilverpoets (even vlug in 10 sec :p ), en het viel allemaal veel minder op daarna. Dus met een dremel en wat zilverpoets (of dat spul voor GSM's) en dan met het stoffe borsteltje goed poleisten :)

Audi S3

Verwijderd

Topicstarter
Steephh schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:25:
[...]

Polijsten.. zou misschien kunnen.. Maar ik bedoel dat je een kapotte zen vision zoekt op marktplaats voor de cover.. Zodat je die kan verwisselen.. Is dat geen idee?
Is dat wel mogelijk? Om verwisselbare covers te kopen?

Verwijderd

Topicstarter
MexxT schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:49:
[...]

Dat kan wel, met zilverpoets.
Je hebt ook setjes voor GSM schermpjes, kan je wel bij een GSM winkel kopen.

Ik heb zelf ijn nokia behandeld met zilverpoets (even vlug in 10 sec :p ), en het viel allemaal veel minder op daarna. Dus met een dremel en wat zilverpoets (of dat spul voor GSM's) en dan met het stoffe borsteltje goed poleisten :)
Haha, ik heb daar echt geen verstand van :P Als jij zegt wat ik precies nodig hebt en hoe ik het moet gebruiken en wat de begrippen zijn, heel erg dankbaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Anybody?
Pagina: 1