Toon posts:

FPS inleveren door A3d?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik A3D aanzet in spellen als Half-Life en Quake3 zakt mijn Fps enorm:(. Het beeld 'hakt' en geluid gaat ook een beetje kraken...:'( Komt dit omdat ik een te langzame computer heb?! Of is het heel wat anders?
Ik heb een Terratec DMX Fire 1024...

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

De Terratec heeft deze support softwarematig, dus het is logisch dat de FrameRate zakt als ie aanstaat.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Opzich wel aardig systeempje dacht ik zo... maar ik denk dat het beeld schokt doordat die Audio-Functie aanstaat ja... dan maar gewone audio draaien... of een nieuwe CPU + MOBO :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay thanx. Ik was toch al van plan om een Duron 800, Abitkt7a mobo en een Gf2mx te kopen. Zal ik dan helemaal van het probleem afzijn? Of is dat niet genoeg? Want dan spaar ik nog ff door. Ik wil spellen echt met A3D spelen!!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Als je echt A3d wil koop dan gelijk een SQ2500 of Diamond MX300(monstersound 2). Download dan de nieuwste driver (www.vortexofsound.com) Dan kan je pas van ECHT a3d genieten...is overigens niet zo'n duure grap...die kaartjes vind je al voor 100 piek (wel 2e hands...grmbl)

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Topicstarter
Humz... Neej, ik heb net deze Terratec DMX Fire 1024 gekocht, ook omdat daar een digitale in en uitgang op zit. Maar moet het lukken met een duron 800 en gf2mx?

Verwijderd

Ondersteunt de XFire niet alleen A3D1.0? Q3A en Half-Life zijn NL A3D2.0 spellen... Bij Q3A is de hele A3D support in de laatste paar patches er trouwens helemaal uitgesloopt.... ;(

Verwijderd

half life ondersteunt a3d 2.0 only!

de x-fire doet 1.0 hardwarematig en 2.0 softwarematig (btw zonder wavetracing) mits de juist drivers (te vinden op [url="http://www.vortexsound.com)"]www.vortexsound.com)[/url] zijn gebruikt

mooiste kaartje voor a3d vind ik de
terratec xlerate pro ook met digitale uitgang

die doet 2.0 hardwarematig :)

pas op dez kaart moet je 2e hands regelen en je moet geen via chipsetje hebben met een duron of dondertvogel. heel veel mensen hebben probs met die combo.

Verwijderd

Topicstarter
Daarom heb ik die Xlerate ook niet gekocht, omdat ik nog ga upgraden naar Duron. Daat gaat dus niet goed samen. Najah, dikke pech voor mij:'(. Welke spellen ondersteunen eigenlijk A3D 1.0?
Btw: Wat is wavetracing? (of mag ik dit eigenlijk niet vragen?)
Pagina: 1