Toon posts:

Vista instaleren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Sinds een hele poos heb ik gebruik gemaakt van een testversie van vista. Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van vista ultimate.

Als ik die via boot wil installeren krijg ik de melding geen bootdisk vindbaar. En als ik heb via windows zelf wil installeren krijg ik de optie om hem op een bepaalde partietie te installeren. Alleen zijn mijn bijde partieties te vol. En kan ik niet via het instalatiemenu mijn partitie verwijderen. Wie o wie zou mij hier wat wijzer mee kunnen maken.

Bvd Michiel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stel in de BIOS in dat ie eerst boot van CD/DVD en pas van de HDD. Op die manier krijg je gewoon de melding: Druk op een toets om te starten van CD/DVD oid.

• mtjoeng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:45
nwe borden heb je een opsomming van HDDs en Removable Devices.
je DVD drive waar je disk in zit dient no. 1 te staan (meestal + key)
de Boot Volgorde dient de DVD drive op no.1 te staan (idem) dus niet je Flop of HDD.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat vergeet ik te melden. Maar heb mijn bios zo ingesteld dat ie alleen nog maar van dvd kan opstarten en zelfs dan doet ie het niet. vandaar dat ik het vanaf windows zelf probeer.

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
installeer grub4dos op een USB-key, start de computer hiervan op, en kies om op te starten van DVD/CD

http://www.softfocus.be/