Hulp nodig bij bouwen van eigen PC

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12-2023
Hey, ik wil binnenkort een computer bouwen en ik wil wel weten wat ik allemaal nodig heb,
ik ga ook beginnen aan een ICT opleiding en dan leek het me wel leuk om een eigen computer te bouwen.
ik zou graag willen weten wat je allemaal nodig heb.

ik wil er denk ik een Intel Dual Core in, een goede videokaart weet nog niet welke maar waarschijnlijk een Nvidia en dan een 8800 in maar ik weet nog niet duidelijk het verschil tussen GTS GTX enz.

Wat hulp nodig bij kast --> Midi tower en moederbord

hoop nuttige info te krijgen:P

Schaaaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie de CSL FAQ

Als je een beetje zoekt had je dat best kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12-2023
ey bedankt:P staat veel info in:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat het het beste werkt als je "even" de FAQ's en een boel topics in Harde waren doorneemt. Als je dan ook nog eens de 'Best buy guides' topics in Harde Waren en natuurlijk de resulterende artikelen daarover op de T.net frontpage leest om te zien waar anderen voor kiezen, ben je al een heel eind.

Als je dan een bijna-comlete lijst hebt en nog ergens twijfelt: open gerust een topic in het juiste subforum, laat daarbij je eigen gedachten en overwegingen weten en men denkt heel graag mee.

Maar dit subforum heet Tweakers.net Moddereter Forum en heeft helemaal niets van doen met het kiezen van hardware ;) Ik ga het topic dus hier sluiten. Open zogezegd een nieuw topic in het juiste subforum als je "wat" hebt gelezen en een eigen mening hebt gevormd.

Succes en welkom in het wereldje van het tweaken :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.