Toon posts:

Raar Internet Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,

ik heb nu al bijna een jaar een 10 mbit abbo van Speedxs(bbned). tot een tweetal weken geleden nooit problemen gehad. maar het internet is zo traag geworden dat ik en mijn familie er gek van worden.

Even nader uitleggen mijn download/upload en ping zijn perfect getest met speedtest.nl,
Maar als ik een site wil openen dan duurt dat soms minuten. of als ik refresh krijg ik wel 9/10 keer tijd is verlopen bullsh*t. of ik krijg tijdens het spelen van BF2 connection problems (eerder nooit last van).

Ik snap hier niets van hoe kunnen mijn down en upload speeds en ping perfect in order zijn maar dat het toch reter traag is. een kennis van mijn zei dat mijn modem sterfende is. maarja ik twijfel een beetje aan deze conclusie.

ik hoop dat een van jullie mijn kunnen helpen. want ik ben nu toch echt radeloos.

met vriendelijk groet,

Tarrels AkA Thijs

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Toevallig P2P software aanstaan? PC al gecheckt op virussen of spyware?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:26:
Toevallig P2P software aanstaan? PC al gecheckt op virussen of spyware?
He,

Ja we hebben P2P software maar dit wordt bijna nooit gebruiken en zelfs al het uit staat hebben we dit probleem alsnog.

virussen en spyware zijn geen issu want al onze pc's worden dagelijk gescaned. maarja wat is zeker!
de virus scanner die gebruikt wordt is AVG en spyware scanner is ad-ware. na mijn weten waren deze best goed. kan verandert zijn.?

maar bedank voor je snelle reply

groeten,

Thijs