Maandcontracten bij HetNet, wie volgt?

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Vanaf vandaag, 4 juni, worden er bij HetNet abonnementen met maandcontracten aangeboden. Geen last meer van jaarcontracten maar gewoon opzeggen, en een maand later is het weg.
Afbeeldingslocatie: http://producten.hetnet.nl/pix_content/modules/producten/WF6Q9BCO.PNG
Voor de voorwaarden, klik hier.
Afbeeldingslocatie: http://producten.hetnet.nl/pix_site/internetten/3bloks_internettenJuni.gif

Het ziet er goed uit, ik ben blij dat er een provider is die eindelijk eens afstapt van dat afgrijselijke jaarabonnement. Nou zijn er wel een paar waar je na een jaar per maand kan opzeggen, maar dit is toch een stuk beter.

PSN: djmurcielago

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit nou heel populair zal worden?
Bij verschillende kabelaanbieders is het mogelijk om een paar maanden te proberen voordat je er aan vast zit, zal voor ADSL ook wel zo zijn wellicht? Dat lijkt me meer dan zat. Ik zou iig niet weten waarom ik een maandabbo af moet sluiten, lijkt me alleen interessant als je antikraak woont oid, of wellicht zakelijk, maar dan heb je vaak niks aan die snelheden..

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Ik zie meer in een prepaid systeem, dat wanneer je internet nodig hebt je dan een weekje inkoopt, of desnoods met credits / dagen. Dát zal pas inslaan :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-12 21:44
Ik kan het niet zo 123 vinden maar wat als je een abbo neemt, en na 1 maand weer opzegt.

Is het Modem dan je bezit ?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Lijkt me niet..

Hoi!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
De rest van de AV lijkt wel te gelden, behalve dan de contractsduur.

PSN: djmurcielago

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

lol, een abonnement waarbij de aanvraag langer duurt dan het abonnement zelf :+

Ok, dat was misschien wat overdreven, maar ik vind nog steeds dat een aanvraag voor adsl wel veel tijd in beslag neemt :o

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:26:
Ik zie meer in een prepaid systeem, dat wanneer je internet nodig hebt je dan een weekje inkoopt, of desnoods met credits / dagen. Dát zal pas inslaan :)
wel eens van DDS gehoord?? jammer genoeg met alles, behalve Internet abo's.. :*)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:42

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:26:
ja en dat je dan afrekent voor iedere minuut die je internet.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:26

PauseBreak

derp!

TrailBlazer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 06:38:
[...]

ja en dat je dan afrekent voor iedere minuut die je internet.
Precies hetzelfde als met een ouderwetse inbelverbinding dus? :P

Nee, merp!

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Modem mag je houden, je mag alleen 6 maanden niet nog eens dat grapje uithalen :P

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Snap ik het niet of heeft xs4all dit al jaren?
Je hebt bij xs4all eerst een jaar abbo en dat kun je verlegen per jaar dan krijg je er een gratis modem bij.
Verleng je het niet dan, word het vanzelf elke keer met een maand verlengd.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Peter_italia schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:32:
Snap ik het niet of heeft xs4all dit al jaren?
Je hebt bij xs4all eerst een jaar abbo en dat kun je verlegen per jaar dan krijg je er een gratis modem bij.
Verleng je het niet dan, word het vanzelf elke keer met een maand verlengd.
En nu is dus het verschil dat je niet eerst een jaarcontract aangaat, maar dat het meteen per maand kan opzeggen. Handig als je een paar maanden internet nodig heb als je ergens tijdelijk gaat wonen ofzo.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ze kunnen ook gewoon zorgen dat je niet over hoeft te stappen :+

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 11:46
ik denk dat dit voor mensen geld die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Volgens mij helpt dit wel iets tegen de snelheid van het behandelen van klachten. Als er bij een jaarcontract iets is kun je zo een paar weken (of maanden) wachten tot het oplossen van het probleem want je kunt toch niet weg. Bij een maandcontract zeg je gewoon op en kan je een andere nemen.

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:56
Ben benieuwd of je het kan aanvragen en direct weer opzeggen. Laten we zeggen voor de maand januari. Dan bellen dat je internet wil in de maand maart. Dus feburuari sla je over.

Zou het goed gaan? Ben benieuwd... Vaak lopen de administraties hopeloos achter en veroorzaken de problemen. Als HetNet het als eerste partij echt strak geregeld heeft dan zou ik bijna naar hun overstappen alleen om ze te belonen

Red een boom, eet een bever

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 11:46
vergeet niet dat het om een snelheid van 1500 down en 265 up gaat.
dan betaal ik liever 30 euro meer voor een hogere bandbreete(8000 down/ 1000up) die ik dan ook erg vaak benut

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1 maand opzeggen huidige ADSL
1 maand opzetten KPN
1 maand wachten op aansluiting
1 maand eindelijk internetten
1 maand wachten tot je kan opzeggen
1 maand wachten op afsluiting ADSL
1 maand aanvraag nieuwe ADSL
1 maand wachten tot eindelijk is aangesloten

totaal: 8 maanden voor 1 maandje internet? :P

Nee dank je :) Beetje dubbeltje rang verhaaltje, als je provider goed is waarom zou je daar niet gewoon blijven zitten (en jaar contracten hebben). Ik betaald ook 2/3x meer voor mijn 20/1mbit, maar ik heb het er voor over en ben er blij nu mee.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 06-06-2007 14:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zerosix21
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik vind het nog niet eens zo slecht idee, bedoel je zou maar ergers een maandtje internet nodig hebben.
of net een computer hebben gekocht, en al weten dat je over een paar maand gaat verhuizen en toch nog even op het internet rond wilt kijken naar spullen voor je nieuwe huisje?..ideaal toch

Maar tis idd afwachten of ze de administratie en al dat soort dingen goed op orde hebben.
Denk wel dat ik het aan ga vragen voor een klant van me, dus we zullen zien :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Als je een (telco) migratie inzet heb je hooguit de 1 maand opzegtermijn van je huidige provider, maar dat betekent niet dat je zonder internet komt te zitten of je dubbel betaald. Dus dit is geen nadeel.
1 maand opzetten KPN
Dat is niet waar, is slechts 5 werkdagen en je kan de ADSL tegelijkertijd met de telefoonlijn aanvragen. Zodra je een nummer heb kan je bij hetnet, planet en xs4all meteen de ADSL aanvragen.
1 maand wachten op aansluiting
Duurt in de praktijk bij gewoon ADSL bij hetnet toch niet veel meer dan 3 weken.
1 maand eindelijk internetten
1 maand wachten tot je kan opzeggen
1 maand wachten op afsluiting ADSL
1 maand aanvraag nieuwe ADSL
1 maand wachten tot eindelijk is aangesloten
Dit verhaal gaat verder nergens meer over, het gaat er gewoon om dat je nu ipv een jaarcontract een maandcontract hebt bij hetnet voor dezelfde prijs en dezelfde snelheid. Hoe je dat niet als een vooruitgang kan zien begrijp ik niet. Waarom ga je er vanuit dat je weer naar een andere ADSL wil? Beetje gekke uitgangspositie.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:15

knakworst

Get more sats!

als je de postcode check uitvoert bij hetnet krijg je dit te lezen:

Hieronder vindt u een overzicht van de op dit moment beschikbare pakketten.

De vertraging in levering van InternetPlusBellen is vrijwel oplost. Meer dan driekwart van de klanten krijgt op dit moment ruim binnen 6 weken de aansluiting opgeleverd. KPN blijft werken aan het verbeteren van de levertijden. De levertijden van InternetPlusBellen zijn op dit moment helaas langer dan normaal. Over exacte levertijden zijn geen garanties te geven, richttijd is 6 tot 8 weken. Doe derhalve dus geen garanties over de levertijden aan uw klanten.

KPN heeft besloten om voorlopig even geen directe orders te accepteren via www.kpn.com maar geeft de volle prioriteit aan orders die via dit systeem binnenkomen. Veel succes met verkopen!-->

Volgens mij gaat er iets niet goed 8)

• Mender
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2021
knakworst schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:09:

Volgens mij gaat er iets niet goed 8)
Hoezo? Jij hebt het over internetplusbellen. En dat heeft hier toch niks mee te maken? Het gaat hier om "instap surfen" of "snel surfen".

• Mender
Ik moet je wel zeggen, voor mij is dit ideaal! _/-\o_

Ik heb instap surfen aangevraagd. Ik had natuurlijk liever snel surfen gehad maar bij instap surfen heb je geen vaste lijn nodig. En dat is voor mij ideaal want ik woon nu anti-kraak. Ik zit in een huis dat te koop staat. Geen telefoon nodig waarbij je ook weer een jaarcontract hebt.

Dit is ideaal, levertijd is ongeveer 3 weken. Dus als het meezit kan ik hier nog een paar maandjes zitten met ADSL.

Ik heb hier nog een modem van chello in de meterkast zitten wat de vorige bewoner er niet heeft uit gehaald. Die heb die dus aangesloten want er zit nog gewoon internet op. Wel alleen beperkt op 64kbit/s... terug naar de snelheid van inbel verbinding :'( . Zit al 2 maanden met dit irritante internet, dus toen ik vandaag hoorde over dit abbonement was ik helemaal happy! :D

• Mender
Ik ben nu 2 weken verder en heb de adsl modem en kabels al ontvangen. De adsl verbinding is alleen nog niet gerealiseerd. Dat is voor 5 Juli gepland. Dus bij elkaar 4 weken. Is best snel.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-12 22:42

Gallus

Cheesy

Mender schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:30:
Ik moet je wel zeggen, voor mij is dit ideaal! _/-\o_

Ik heb instap surfen aangevraagd. Ik had natuurlijk liever snel surfen gehad maar bij instap surfen heb je geen vaste lijn nodig. En dat is voor mij ideaal want ik woon nu anti-kraak. Ik zit in een huis dat te koop staat. Geen telefoon nodig waarbij je ook weer een jaarcontract hebt.
Ik kan het zo niet vinden. Waar staat precies dat je geen telefoonlijn (inclusief telefoonnummer) nodig hebt?

edit: Op de website van KPN staat inderdaad dat het kan, maar dan voor 28,95 per maand.

[ Voor 7% gewijzigd door Gallus op 26-06-2007 18:04 ]

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Mender
Gallus schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:55:
[...]

Ik kan het zo niet vinden. Waar staat precies dat je geen telefoonlijn (inclusief telefoonnummer) nodig hebt?

edit: Op de website van KPN staat inderdaad dat het kan, maar dan voor 28,95 per maand.
Ik kon het zo ook 123 niet meer op de site van hetnet terug vinden, maar wel hier:
http://www.internetten.nl...-Surfen-zonder-vaste-lijn

edit: oja dat is die van 28,95

[ Voor 3% gewijzigd door Mender op 01-07-2007 22:50 ]

Pagina: 1