Hey mensen,
Mijn oude, oude, hele oude laptop is aan vervanging toe, dus ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik gebruik het voornamelijk voor multimedia, surfen op het internet en soms een spelletje wat niet al te nieuw is natuurlijk (vanwege hoge systeemeisen). Nou heb ik na een tijdje laptops vergeleken een gevonden waar ik mijn oogje op heb. Er stond naar mijn mening een mooie laptop gevonden in het krantje van de Media Markt voor 799 euro, namelijk:
Acer Aspire 5612AWLMI_v128
Intel core duo processor T2250 1,73Ghz en een FSB van 533Mhz
1024MB DDRII RAM werkgeheugen
120GB harde schijf 5400RPM
15.4 inch WXGA crystalbrite scherm
Super multi DVD-RW DL ,DVD-brander of alleen lezer???
natuurlijk modem usb ethernet aansluiting lan en draadloos 5in1 kaartlezer
Nvidia 7300 128mb/384 turbocache (naar mijn mening een goede videokaart voor laptop)
windows vista premium, die ik helaas eraf gooi denk ik, XP pro erop zetten
Nou vinden jullie dit een goede aanbieding en zal ik met mijn doelen dik tevreden zijn? Mening over Acer zijn hier verdeeld op dit forum heb ik gelezen, zelf heb ik nog geen ervaring met dit merk.
Alvast bedankt!!
Groetjes Uberhood
Mijn oude, oude, hele oude laptop is aan vervanging toe, dus ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik gebruik het voornamelijk voor multimedia, surfen op het internet en soms een spelletje wat niet al te nieuw is natuurlijk (vanwege hoge systeemeisen). Nou heb ik na een tijdje laptops vergeleken een gevonden waar ik mijn oogje op heb. Er stond naar mijn mening een mooie laptop gevonden in het krantje van de Media Markt voor 799 euro, namelijk:
Acer Aspire 5612AWLMI_v128
Intel core duo processor T2250 1,73Ghz en een FSB van 533Mhz
1024MB DDRII RAM werkgeheugen
120GB harde schijf 5400RPM
15.4 inch WXGA crystalbrite scherm
Super multi DVD-RW DL ,DVD-brander of alleen lezer???
natuurlijk modem usb ethernet aansluiting lan en draadloos 5in1 kaartlezer
Nvidia 7300 128mb/384 turbocache (naar mijn mening een goede videokaart voor laptop)
windows vista premium, die ik helaas eraf gooi denk ik, XP pro erop zetten
Nou vinden jullie dit een goede aanbieding en zal ik met mijn doelen dik tevreden zijn? Mening over Acer zijn hier verdeeld op dit forum heb ik gelezen, zelf heb ik nog geen ervaring met dit merk.
Alvast bedankt!!
Groetjes Uberhood