[IE7] tabs naast elkaar zien *

Pagina: 1
Acties:

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Beste tweakers,

Nu met internet explorer 7 gebruik ik natuurlijk altijd tabs ipv 1000 vensters. Maar nu kan ik niet zoals bij de vorige versie rechtermuisklik doen op mijn startbalk en dan vensters schikken zodat ik 2 pagina's mooi naast elkaar kan schikken. Mijn vraag is dus of er hier een plugin ofzo voor bestaat of moet ik gewoon old-skool doen en nog een IE7 openen en dan vensters schikken doen :(

Grtz

Techno>Music

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS => CSA. En op verzoek een kleine titeledit. Ik pas het nog iets meer aan omdat ik zelf 'expose view huidige tabs' niet helemaal snapte. Zal wel aan mij liggen maar er is een kans dat het gemiddelde IQ niet heel erg ver boven dat van mij ligt O-)

Laat het me even weten als ik onzin zeg met deze topictitel :P

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 04-06-2007 19:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

Cyphax

Moderator LNX/AI
Volgens mij kan dit echt niet. Ik heb ook voor Firefox eens gezocht naar zo'n extensie want het kan weleens handig zijn. In dit geval lijkt de enige oplossing een tweede venster. Op zich nieteens zo'n ramp, je kan als het goed is de pagina met ctrl-n in een nieuw venster openen, dan hoef je ze alleen nog maar te schikken.

Saved by the buoyancy of citrus

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:15
Je kan wel - maar denk niet dat je dat zoekt - alle tabs in thumbnails naast elkaar krijgen door op het icoontje met de 4 vierkanten te klikken rechts naast de + Favorites.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Dankje voor de topic titel aanpassing ;)

Euhm, hetgeen ik zek kan dus blijkbaar niet :(. Wel helpt de shortcut crtl+n al, maar het is verre van handig natuurlijk.

@tc982
Dit is inderdaad niet wat ik zoek, maar het ljkt er enigsinds wel op, het zou twee pagina's moeten laten zien naast elkaar.
Als ik eens tijd te veel heb photoshop ik wel eens wat.

Toch bedankt!

Techno>Music