Toon posts:

[XP] IIS FTP server windows xp pro (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Aansluitend op: [XP] IIS ftp server windows xp pro*)

Ik heb vraagje over IIS FTP: ik heb het werkend gehad op mijn systeem, toen ik windows opnieuw installeerde ben ik blijkbaar een instelling vergeten over te nemen. Mijn probleem is namelijk het volgende: de "normale" FTP map doet het wel (c:\inetpub\ftproot, die standaard is), maar bij extra mappen die ik toevoeg staat er "(gestopt)" achter, en als ik op "starten" druk krijg ik de melding "De aanvraag wordt niet ondersteund.". Hij staat op een andere poort, maar voor de rest zijn de instellingen hetzelfde.. Iemand enig idee hoe dit kan?? Alvast bedankt voor suggesties!

O-)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

De functie die je zoekt zijn virtual directories.

Verder mis ik het één en ander aan eigen onderzoek in dit topic, en dat is wel iets wat we hier verwachten van je.
Zie ook de Windows Clients - Policy.

Je weet nu in ieder geval iets meer dan toen je je topic opende, zoek daar eerst even wat verder op en als je er niet uitkomt kun je eventueel een nieuw topic openen.
Meldt dan wel wat je al hebt geprobeerd en uitgezocht, en waarom het bij jou niet werkt zoals je verwacht.

Dit topic gaat dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.