Toon posts:

f90,= voor een Epson 680 cartridge??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een epson 680 printer. De cartridges waren binnen de korste keren leeg. Zullen wel van de verkoopdingen zijn geweest met nog minder dan gebruikelijke inhoud. Of niet (dan wordt dat een duur printertje in gebruik)

Nu op zoek naar nieuwe cartridges. Zoeken op internet naar prijzen is geen doen. Die dingen staan nergens (tenminste niet waar ik keek) in de lijsten. Bij de primafoon wilden ze me een zwart-wit cartidge voor f90,= verkopen :r (was volgens mij nog de verkeerde ook)

Dat is toch geen prijs!!!!!!! Weet iemand wat die cartridges doen? Zwart-wit en kleur? De plaatselijke computerboer in Dordrecht schijnt dat niet te weten.

Nog een vraagie. Op mijn cartridge staat TO17. Als dat zo'n halfbakken ding is moet ik dus een andere hebben? welke?

Heeft er trouwens iemand ervaring met van dat refill spul? Wat gaat dat kosten en hoe lang doe je er mee?

(Hoop vragen eigenlijk)

Ok, tnx alvast,
mzzl

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Da's de nieuwe nummering van Epson al ..... het kan dus even duren voordat je er Refills voor kan krijgen.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Als ik het goed heb zijn de cartrdiges die bij de printers van Epson worden geleverd normaal gevuld, dus niet zoals bij HP met de halve inhoud.
Ik zou eerst es kijken naar alternatieven voor de echte Epson cartrdiges, te denken aan Wecare, Pelikan o.i.d.

Verwijderd

Topicstarter
Waar haal ik die alternatieve dingen vandaan?
Heb je een webadres?

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

www.wecare.nl is een grote refiller

Murphy was an optimist

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
www.tonershop.nl

(geen realatie tot mij what so ever)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
tnxz very much
K'ga ff kijken

Verwijderd

Opussupplies(www.opussupplies.nl) verkoopt cartrdiges online(dan wel origineel), maar prijzen zijn veel lager als 90 piek.

EPT017401 stylus color 680 zwart 56.85 (67.65)
EPT018401 stylus color 680 kleur 47.30 (56.29)

Verwijderd

Topicstarter
wecare kent epson color 680 ook niet
tonershop vraagt voor zwart 66,24
en voor color 55,34 Toch vreemd, die kleuren cartridge is 2 x zo groot, kleur is altijd duurder. Alleen niet bij deze printer. Mis ik hier de clou?

Iemand ervaring? Hoeveel pagina's print je. Ik heb met die zwarte niet meer dan zo'n 100 pagina's geprint, met de normale instellingen. Das toch nie best met die prijs?

[edit] Gaaf dat jullie zo snel reageren, begint op icq te lijken

Verwijderd

Sja, Epson he.
Epson zuipt inkt als je dat vergelijkt met een HP. 'k Had zelf een Epson 670, fijn printertje, maar zoop echt inkt. Heb nu een HP 930C, gaat echt een stuk zuiniger om met inkt :)

Verwijderd

Ik ehb zelf epson 700 en ik doe met mijn cartridges ongeveer 3 maanden.
Ik ben een veelzuidige gebruiker van cd-hoesjes tot foto's.
Normaal gezien moet je met de zwarte kleur 2 keer een aanvulling overslaan voordat je weer moet vervangen.
Ik mijn vriendenkring is wel gebleken als je ergens goedkoop cartridges haalt dat ze nihil van kwaliteit zijn.
En dat er gezegd wardt dat epson zuipt is bulshit
Legale cartrideges zijn de beste n doe je ook langer mee en geen gebrol met spuitjes.
En als er gezegd wordt dat epson zuipt dan zeg ik maak je printer eens af en toe schoon het helpt.
Het is natuurlijk iedereen zijn eigen ervaring maar tot nu toe ben ik en anderen tevreden met een epson.

Verwijderd

Zijn de cartridges voor een epson 680 dezelfde als voor een 440?

Mijn 440 is kapot (zwarte inkt in kanaaltjes opgedroogd????) en repareren is duurder dan een nieuwe printer. Maar ik heb nog voor 200 gulden inkt liggen...

Weet iemand hoe je een verstopte 440 printerkop schoon krijgt?

Verwijderd

In de ComputerTotaal, nummer 7/8 2000 stond een uitgebreide test over printerinkt. Daarin kwamen de orginele inkten HP, Epson, Canon als slechtste uit de bus. Dit vooral door de hoge prijs. Zie: http://www.computertotaal.nl/archief/extrabld-2000_3.phtml

Alternatieven van Pelikan en Cartink kwamen als beste uit de bus. Pelikan kun je hier en daar kopen, de levering van Cartink gaat via hun website/fax. Zie: http://www.cartink.com

Ik raad je ivm garantie aan het eerste jaar orginele inkt te gebruiken. Printerfabrikanten/ importeurs gaan vaak zeuren als ze vreemde inkt in hun printer vinden. Vaak sluiten ze garantie dan ook uit.

Verwijderd

Topicstarter
Zou leuk zijn als er een link komt met goedkope cartidges voor de 680. Staat er nu ook weer niet bij :'(

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ik heb voor mn epson 600 nog nooit van zn leven originele inkt gekocht behalve degene
die erbij zat en tot op de dag van vandaag doet ie het nog steeds perfekt.
mensen die in deze onzin geloven van originele inkt moeten die vooral lekker blijven kopen ik heb kleur en zwart tezamen voor 40 piek dus dan kun je nog eens een potje aan breken.ik denk dat ie nu zo'n 40 setjes door heeft geslikt en de afdruk is nog net zo mooi als toen ik hem kocht.

Verwijderd

Ik gebruik gewoon wecare inkt 30 piek zwart en voor kleur 40 piek en die catridges kan je vullen en mijn epson 660 zuipt niet echt veel inkt

• Y0ur1
  • Niet online
Je kunt refils krijgen op beurzen. Bij die refils moet je wel kijken of er en serie nr bij zit, dan zijn ze erkent voor epson, anders NIET kopen, anders is het rotzooi, of een hele grote kans op rotzooi
BEURS:
3 zwart
3 kleur voor 100 piek ofzo

en de de prijzen voor orginele zijn belachelijk...maar met hp is het nog erger
maar 90 piek klopt niet...ik heb er laatst een voor 50 piek gehaald (nog gigangtscih dur voor 10 MILILITER inkt)

• Y0ur1
  • Niet online
<quote>
Ik heb sinds kort een epson 680 printer. De cartridges waren binnen de korste keren leeg. Zullen wel van de verkoopdingen zijn geweest met nog minder dan gebruikelijke inhoud. Of niet (dan wordt dat een duur printertje in gebruik)
</quote>
Het programma van die epson printers geeft vaak aan dat de cardridges leeg zijn. dit is vaak NIET WAAR...gewoon een beetje klooien en dan doet hij het weer een hele tijd...
Ik doe met zwart een jaar ofzo, ben overigens niet iemand die heel wienig print..

Verwijderd

Ik heb zeer slechte ervaringen met refill-sh*t.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 19:47 schreef YT-Croc het volgende:
Het programma van die epson printers geeft vaak aan dat de cardridges leeg zijn. dit is vaak NIET WAAR...gewoon een beetje klooien en dan doet hij het weer een hele tijd...
Ik doe met zwart een jaar ofzo, ben overigens niet iemand die heel wienig print..
ik vrees dat klooien niet werkt, is echt leeg. Welke instelling gebruik jij.Ik had hem zo leeg, niet eens zo veel geprint

• dizzytal
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 00:40 schreef Cugel het volgende:
Toch vreemd, die kleuren cartridge is 2 x zo groot, kleur is altijd duurder. Alleen niet bij deze printer. Mis ik hier de clou?
de zwarte is ivm ander zwarte tankjes erug groot, en de kleur zitten dus wel even 3 kleuren in... dat ie duurder is snap ik ook niet helemaal 100% Maar de zwarte is groter dan normaal..

De 680 heeft speciale inkttankjes dr zit een of andere printje op met een aantal contact vlakken, die heeft de 480 en 580 niet... (dus de tankjes voor de 680 passen niet in een andere printer)

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 19:51 schreef Cugel het volgende:

[..]

ik vrees dat klooien niet werkt, is echt leeg. Welke instelling gebruik jij.Ik had hem zo leeg, niet eens zo veel geprint
Als ie echt zo snel leeg is ligt het echt aan dat klote programma

• Y0ur1
  • Niet online
<quote>
De 680 heeft speciale inkttankjes dr zit een of andere printje op met een aantal contact vlakken, die heeft de 480 en 580 niet... (dus de tankjes voor de 680 passen niet in een andere printer)
</quote>
Dus geen refils?:?

• dizzytal
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 05:06 schreef augustus het volgende:
Zijn de cartridges voor een epson 680 dezelfde als voor een 440?

Weet iemand hoe je een verstopte 440 printerkop schoon krijgt?
1ste zie boven.

2de. zorg dat een tankje 100% schoon is en doe dr dan wat alcohol in dan proberen te printen. In sommige gevallen wil dit nog wel eens helpen... "truk" werkt wel bij oa. Canon 4xxx serie omdat die kunnen "printen" zonder dat er een tankje inzit, je kunt dan de alcohol met een wattenstaafje direct "in brengen" Ik weet niet of dit bij een 440 ook kan, maar dat moet je even proberen..

sucses

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

dat printje met contact vlakken is voor dat het proggie van je epson weet hoeveel inkt er nog in zit...
altijd handig...
:)
en ik heb de kleur en zwart voor beide 65 piek...
vaag hoor

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• dizzytal
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 19:58 schreef Windhoosje het volgende:
dat printje met contact vlakken is voor dat het proggie van je epson weet hoeveel inkt er nog in zit...
altijd handig...
:)
en ik heb de kleur en zwart voor beide 65 piek...
De 480/580 (en mijn oude 460) heeft ook dat proggy maar die hebben niet dat printje met contactvlakje. Mijn idee was dus ook dat het vlakje niet alleen voor de "inktmeter" is. Dit kan namelijk ook wel enigzinds berekend worden... hoe verklaar je anders dat de 480/580 (waar leeg echt leeg is) dat printje niet hebben en de "inktmeter" ook werkt?

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Ik heb voor iemand een Epson Stylus 680 gekocht. We keken in het Epson status schermpje naar de inhoud van de cartridges en die stonden zo laag dat we echt zoiets hadden van "dit kan niet goed zijn!". Computer gerestart, printer uit en aan gezet en zwarte cartridge is LEEG!?!?!
Printer komt net uit de doos!!!! En is 1 testpagina mee gedraaid (die van de printer zelf). Wie moet ik hiervoor aanschrijven? Om nu meteen nieuwe cartridges te gaan kopen is natuurlijk absurd.
Ik voel me genaaid!

• dizzytal
  • Niet online
Gewoon ff Epson bellen (nummer staat ik boekjes of op internet) zijn wel toffe mensen daar werken goed mee. Waarschijnlijk krijg je gewoon nieuwe tankjes opgestuurd....

Verwijderd

1.gaatje boren in de bovenkant van cartidge.
2.zwarte inkt bij gieten.(bij verhagen kopen of zo.)
3.scroefje in het gaatje doen
4.je hebt weer een volle cartidge:)

kleuren zult je toch moeten kopen...
moet eens zoeken naar een clone:)

Verwijderd

Kan ook met een injectienaald!

Of kijk eens hier www.viaservice.nl

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
www.inktpatronen.nl voor goedkope inktpatronen, zo af en toe zijn die url's zo voor de hand liggend he ;) :P

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Ik gebruik me catridge soms 2 tot 3 :)... Heb nu van die goedkope inktcatridge inzitten.... duurden lang voordat er wat uit kwam |:(... Dat was echt VAAG :) ...
Pagina: 1