Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 16:02
Ik zag bij: http://tweakers.net/productsurvey/survey/4482 een plaatje staan van een Asus 7900 met een sticker. Deze sticker heeft: The_Zeroorez er afgheaald. Hij kwam toen een orgineel Nvidia sticker tegen.

Mijn vraag is nu:
Kan dit ook met een Asus EN8800 GTS 320 MB, want hier zit ook zon soort gelijke sticker op.
Ik vind die Nvidia er zelf op heeft gezet veel mooier, glimmender en gelikter dan die Asus nu heeft.

Heeft eiamdn een idee of het kan en zo ja hoe moet ik dan te werk gaan? (gereedschap, alcohol, etc)

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Trial and Error, je bent een tweaker of niet.

• Tweaker1987
ja maar ik dacht mischien heeft eiamdn dit al gedaan of weet/heeft een idee hoe en wat je moet doen? Of isschien waar je meer info kan vinden.

Ik vind het namelijk zonde als ik de sticker eraftrek en er zit is heel lelijks of niks onder, dat vind ik zonde van men 8800.

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 23:40
gewoon er een beetje afpeuteren dan kun je het nog altijd terugduwen..

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Tweaker1987 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:15:
ja maar ik dacht mischien heeft eiamdn dit al gedaan of weet/heeft een idee hoe en wat je moet doen? Of isschien waar je meer info kan vinden.

Ik vind het namelijk zonde als ik de sticker eraftrek en er zit is heel lelijks of niks onder, dat vind ik zonde van men 8800.
Als ik zo kijk naar mijne (heb dezelfde als jij), dan zit er echt wel een gekke plastieklaag over.

Het lijkt erop dat je dat label van Ghost Recon eraf kunt trekken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Tweaker1987
aha, denk dat ik ut een binnekort ga kijken of het mogelijk is het er NETJES af te halen.

Maar zit er dan wat mooi/leuks onder iets van Nvidia wat de 7900's ook hebben?

[ Voor 32% gewijzigd door Tweaker1987 op 04-06-2007 17:28 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anders haal je 'm eraf, zit er niks onder, bestel je gewoon 1 losse sticker.. What's the problem :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bliz
Tweaker1987 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:25:
aha, denk dat ik ut een binnekort ga kijken of het mogelijk is het er NETJES af te halen.

Maar zit er dan wat mooi/leuks onder iets van Nvidia wat de 7900's ook hebben?
Afbeeldingslocatie: http://pub.zzit.com.cn/files/2006/allpic/2006112795341188.jpg zoiets zal het wel zijn (rechtse)

[ Voor 7% gewijzigd door Bliz op 04-06-2007 17:33 ]

Verwijderd

Uhm...
Je garantie gaat denk ik wel vervallen als je het doet....

• Bliz
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:33:
Uhm...
Je garantie gaat denk ik wel vervallen als je het doet....
Dat maakt toch niks uit zo'n stikker? Hij gaat echt niet vliegen omdat hij nu lichter is ofzo :P

• Pinjataaa
  • Laatst online: 21-11 10:17

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb er ook een mooie groene sticker onder zitten op mijn 7950GT.
Ik zit alleen te twijfelen om hem eraf te halen ivm garantie.
Die kale man dat er nu op zit slaat werkelijk nergens op.. Wie wil er nu een kale man op zijn videokaart :p

[ Voor 3% gewijzigd door Pinjataaa op 04-06-2007 17:36 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 14:26

Haan

dotnetter

Alleen wie kijkt er naar de koeler als hij in je pc gebouwd zit :? Dan zit ie toch ondersteboven zodat je niks van de bovenkant van de koeler ziet.. (tenzij je een BTX kast hebt natuurlijk :P )

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Bliz
Pinjataaa schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:35:
Die kale man dat er nu op zit slaat werkelijk nergens op.. Wie wil er nu een kale man op zijn videokaart :p
misschien is het wel een "knappert" en vinden veel meisjes/dames/mama's hem wel leuk :P

Verwijderd

Blizzard2005 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:35:
[...]

Dat maakt toch niks uit zo'n stikker? Hij gaat echt niet vliegen omdat hij nu lichter is ofzo :P
En wat als je nou alcohol knoeit op je kaart...en hij begeeft het tijdens het verwijderen van de sticker (bijv.)
Dan stuur je hem RMA, maar dan weigeren ze die echt wel denk ik...
Zij kunnen zien dat jij die sticker er hebt af gehaalt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 17:48 ]

• Pinjataaa
  • Laatst online: 21-11 10:17

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:47:
[...]

En wat als je nou alcohol knoeit op je kaart...en hij begeeft het tijdens het verwijderen van de sticker (bijv.)
Dan stuur je hem RMA, maar dan weigeren ze die echt wel denk ik...
Zij kunnen zien dat jij die sticker er hebt af gehaalt ;)
Een tijd geleden kreeg ik mijn videokaart terug (Asus) met de nvidia sticker erop, dus het kan gewoon een kaart zijn die voor de 2e keer in de RMA zit

• Tournataka
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 21:22
Als je van die ranzige lijmresten erop krijgt kun je het er altijd nog afhalen met wasbenzine of iets dergelijks ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tournataka op 04-06-2007 18:52 ]

• king of rats
  • Laatst online: 21-11 09:26
Blizzard2005 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:40:
[...]

misschien is het wel een "knappert" en vinden veel meisjes/dames/mama's hem wel leuk :P
*Mama er staat een leuke/mooie man op die videokaart wil jij hem voor me kopen O-).

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 22:23
Als die kale man hard rondspint ziet niemand dat er een kale man in je pc zit ;-)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Ik heb hier een referencemodel liggen waar het blok binnenkort vanaf gaat vanwege waterkoeling. Wellich is er een leuke deal te sluiten, maar ik vermoed dat je dat ook niet wil (Hele blok vervangen) als je al bang bent voor een stickertje ;)

There is no replacement for displacement!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pinjataaa schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:35:
My thoughts exactly 8)

Anyway, je moet gewoon (wat ik afaik ook ergens in die review gezegd had) even kijken of er een platte, weinig glimmende, scheve sticker op zit of niet. Trek een klein hoekje (voorzichtig) omhoog, en je weet het. Als dit hoekje zwart laat zien moet je ff 'n ander proberen. Mocht er niets onder zitten, lijm je het weer vast, desnoods met een Pritt-stift :P

Oh, als de fan groen is oid, en de sticker blauw, zegt dat ook al veel!
Blizzard2005 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:40:
[...]

Zoiets, alleen dan op een fokking lelijke witte achtergrond, en heel scheef enzo. Dat groen/zwart is gewoon mooier imo :+

(die van deze foto hangt binnenkort aan mijn muur, naast een opengewerkte HDD en een dode A8N-SLi Premium met 3700+ erin)

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 08-06-2007 16:24 ]

• Bliz
TheZeroorez schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:22:
[...]

My thoughts exactly 8)

Anyway, je moet gewoon (wat ik afaik ook ergens in die review gezegd had) even kijken of er een platte, weinig glimmende, scheve sticker op zit of niet. Trek een klein hoekje (voorzichtig) omhoog, en je weet het. Als dit hoekje zwart laat zien moet je ff 'n ander proberen. Mocht er niets onder zitten, lijm je het weer vast, desnoods met een Pritt-stift :P

Oh, als de fan groen is oid, en de sticker blauw, zegt dat ook al veel!
[...]

Zoiets, alleen dan op een fokking lelijke witte achtergrond, en heel scheef enzo. Dat groen/zwart is gewoon mooier imo :+

(die van deze foto hangt binnenkort aan mijn muur, naast een opengewerkte HDD en een dode A8N-SLi Premium met 3700+ erin)
Ik heb mama even laten komen, en ze vond het geen mooie man.. Even Asus bellen of ze papa op de kaart kunnen plakken, dan vind mama de kaart wel mooi ;)

Maar is het niet mogelijk om zelf eventueel een stikker te maken? Zou wel gaaf zijn..

• teunos93
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

teunos93

HM123HF.UB60

Blizzard2005 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:43:
[...]

Ik heb mama even laten komen, en ze vond het geen mooie man.. Even Asus bellen of ze papa op de kaart kunnen plakken, dan vind mama de kaart wel mooi ;)

Maar is het niet mogelijk om zelf eventueel een stikker te maken? Zou wel gaaf zijn..
je hebt tegenwoordig fotopapier.
er bestaat ook een variant op het fotopapier. het stickerpapier. O-)
dit is gewoon fotopapier alleen dan met een zelfplakkende laag. in de printer en je hebt een sticker. even uitknippen en je bent klaar.
bij de hema etc kun je het gewoon kopen. ;)

• Bliz
teunos93 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:18:
[...]

je hebt tegenwoordig fotopapier.
er bestaat ook een variant op het fotopapier. het stickerpapier. O-)
dit is gewoon fotopapier alleen dan met een zelfplakkende laag. in de printer en je hebt een sticker. even uitknippen en je bent klaar.
bij de hema etc kun je het gewoon kopen. ;)
moet je wel precies de goede maat hebben :9. Weet iemand hoe je zelf zo'n stikker moet maken? (goede maten) want ik wil het in m'n casemod stoppen..

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Blizzard2005 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:00:
[...]

moet je wel precies de goede maat hebben :9. Weet iemand hoe je zelf zo'n stikker moet maken? (goede maten) want ik wil het in m'n casemod stoppen..
Gewoon in Photoshop/whatevah de maten in cm gebruiken, ipv in px. Maar da's redelijk offtopic.
Pagina: 1