[Feisty & Beryl] Performance issues

Pagina: 1
Acties:

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hiya :)

Ik draai Ubuntu Feisty, met de Beryl SVN (3.** dus) op een 8800GTS 320, (laatste nieuwe nVidia driver) met daarop aangesloten 2 * Samsung 204B.

Mijn window minimize en maximaze staat op 'Fade 1' & 'Fade 2'. Als ik een venster minimaliseer, dan wordt het mooi doorzichtig, maar als het bijna weg is, lockt het even op, en moet ik 0,5 seconde wachten, en dan verdwijnt het verder volledig.
Het zelfde gebeurt als ik een venster terug naar voor roep, het verschijnt, wordt langaam minder doorzichtig, maar voordat het er volledig is, blijft het nog een halve seconde hangen.

Ook met het 'show Desktop', dan wordt alles mooi doorzichtig, maar als de doorzichtigheid op alle vensters +- 80% is, dan blijft hij hangen, weer een halve seconde, en loopt dan mooi door.

Ook merk ik lockups in mijn video als ik bijvoorbeeld op scherm 1 Swiftfox (Firefox gecompileerd voor een Athlon64) heb openstaan, en op het andere scherm een filmpje, dat tijdens het openen van een nieuwe tab, of het switchen naar een andere tab, de film op het andere scherm een serieuse lockup vertoont. (dit probleem heb ik MET en ZONDER Beryl).

Zelf al gezocht natuurljik, mijn refreshrate op 'auto' gezet bij de drivers van nvidia-settings (uitgevoert als sudo natuurlijk). In Beryl mijn refreshrate @ 200 gezet, en zo sync to black staat ook af.

Ook dat Swiftfox zo traag is, baart me eigenlijk wel zorgen.

Ideetjes?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8