Ik heb sinds een tijdje dat mijn computer vastloopt, nadat ik verbinding naar mijn computer heb gemaakt via remote desktop. Ik kan via de ingebouwde remote desktop connection heerlijk vanaf mijn faculteit op mijn eigen computer inloggen. Vervolgens er op werken gaat ook zonder problemen. Ga ik weg dan log ik off. Nog steeds geen probleem. Echter als ik dan een keer thuis kom, dan is mijn computer vastgelopen op een of andere screensaver die ik zelf niet heb ingesteld? Waarschijnlijk screensaver van inlog menu? Geen idee hoe dat precies zit, in principe zou je ook niet echt uitgelogd moeten worden dus dat vind ik sowieso vaag....
Ik had zelf al ergens gevonden dat dit probleem zich voor deed als je user credentials vragen aangevinkt hebt bij screensaver. Dit heb ik dus uitgeschalkeld, maar het probleem blijft. (Vandaar ook die opmerkingen over een vastgelopen screensaver als ik terug kom bij mijn computer).
In mijn event viewer staat het volgende:
The previous system shutdown at 2:02:16 PM on 6/4/2007 was unexpected. gegenereeerd op tijdstip: 4-6-2007 14:56:17.
Dus hij heeft al problemen op het moment dat ik uitlog via remote desktop, maar zodra ik hier de muis beweegt komt die error pas in de event viewer?
Iemand een oplossing?
Ik had zelf al ergens gevonden dat dit probleem zich voor deed als je user credentials vragen aangevinkt hebt bij screensaver. Dit heb ik dus uitgeschalkeld, maar het probleem blijft. (Vandaar ook die opmerkingen over een vastgelopen screensaver als ik terug kom bij mijn computer).
In mijn event viewer staat het volgende:
The previous system shutdown at 2:02:16 PM on 6/4/2007 was unexpected. gegenereeerd op tijdstip: 4-6-2007 14:56:17.
Dus hij heeft al problemen op het moment dat ik uitlog via remote desktop, maar zodra ik hier de muis beweegt komt die error pas in de event viewer?
Iemand een oplossing?