Toon posts:

Howto pc automatisch opstarten bij aansluiten stroom

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet goed in welk gedeelte ik deze vraag moet neerleggen, vandaar deze keuze.
Bij voorbaat, ik heb uitgebreid gezocht naar de oplossing van mijn vraag, echter niet gevonden.

Ik wil graag een thin client waarop windows CE staat automatisch laten opstarten, op het moment dat deze van stroom wordt voorzien. Op dit moment schakel ik de stroom aan, waarna ik hem alsnog handmatig aan moet zetten. Natuurlijk wil je dit normaliter graag, echter voor een bepaalde bewerking wil ik dit graag gewijzigd hebben. In de bios treft ik helaas niks aan wat wijst op automatisch power on o.i.d.

graag jullie visie en mogelijkheden.

Bij voorbaat dank!!!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik denk toch dat je de bios moet doorspitten. Zelf gaat mijn pc aan als ik het stroom aansluit.

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 22:48

ODF

Graag wat meer info over merk thin client en de BIOS bakker.

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan. toch niks aangetroffen. Verwacht het zelf bij power management, echter alles staat daar zoals je verwacht.

bedankt voor je reactie

ODF:
het gaat om een VXL Itona TC4341 CE. Ik weet bijna zeker dat het om een Phoenix bios gaat, echter versie is me even onbekend (ben even niet op locatie)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:21 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is nog steeds erg karig. Heeft het een ATX voeding? Zo ja kun je de groene met zwarte lijnen verbinden om te doen wat je wilt. Maar het is vrij zinloos om te posten als je niet op locatie bent om de nodige info te geven :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ja het is een atx voeding. Naja karig, dmv het exacte model waar we over praten is alles bekend. Dit zijn volledig standaard uitgeruste thin clients.
Ja deze heeft een atx voeding, maar van die kabels is met niet bekend.. groen met zwart bypassed de startknop?

edit: het betreft idd een phoenix awardBIOS

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 09:40 ]

Pagina: 1