Toon posts:

Beamer beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de beamer op de kop hangen omdat het beeld anders niet goed recht projecteerd.
Nu is het beeld prima op het scherm, maar natuurlijk is het beeld op de kop.. ( Joh! :p ) Ik heb bij de beamer alle opties al geprobeerd maar de optie is er geloof ik niet. Nou ken je het windows scherm ook alle kanten opdraaien met ctrl alt en -> maar neemt de beamer dit beeld ook over?

Ik heb momenteel de laptop nie hier dus kan het niet testen.

Gegroet!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik denk dat je toch in de beamer zelf nog eens moet zoeken. Die hebben zeker deze optie, omdat je veel beamers op verschillende manieren neer kunt zetten/ophangen. Het is ook makkelijker als we het merk/type weten, alles is te vinden in handleidingen.

Zoek eens naar Vertical Mirror-display ofzoiets.

☻/
/▌
/ \

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Maar wat let je om het gewoon te proberen? Daarmee bedoel ik met ctrl, alt en ->

Verwijderd

Topicstarter
Epson EMP 52 is het merk und type. Handleiding van de beamer is weg.. kzal nog even op internet zoeken als ik daar wat kan vinden.

@ Peeetr

Ik heb momenteel de laptop nie hier dus kan het niet testen. ( read )

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Voor als je hem nog niet gevonden had:
http://esupport.epson-eur...CA8B8EF037D98177ABF366EA1

In de manual op blz 53 staat:
Ceiling (te vinden onder 'Advanced' opties)
Use when installing the projector to a ceiling. When set
to "ON", the projected images are horizontally and
vertically reversed.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
oke thx.. kzal zo proberen!

Verwijderd

Topicstarter
hmm oke en wat bedoelen ze er precies mee :P

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Waarmee? Kan je geen engels?

Ceiling (plafond)
Gebruik dit als je projector aan het plafond hangt. Wanneer "AAN": het geprojecteerde beeld wordt verticaal en horizontaal gespiegeld.

Te vinden ergens bij advanced opties volgens de manual.

offtopic:
Gebruik de edit knop als je zo snel weer iets typt

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 04-06-2007 13:41 ]

☻/
/▌
/ \

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20
Foei, niet kicken binnen 24 uur ;) Maar je moet gewoon naar het menu gaan van je projector, daar ergens naar advanced, en dan naar de optie 'ceiling'. Daarmee kun je het beeld op de kop zetten (zodat ie dus voor jou net niet op de kop staat :P)

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij kan je alleen maar in dat menu komen met een afstandbediening? en die is natuurlijk weer pleite..

Ja ik kan wel engels alleen duidelijk is anders.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dat weten wij niet of dat alleen met de afstandsbediening kan :S
Kijk welke knoppen op die projector zitten of ga de afstandsbediening zoeken (m.a.w. toon wat inzet)

Tip voor als je niet goed engels kunt lezen:
http://translation.langenberg.com/
Hier staan de meeste translators lekker overzichtelijk in een lijstje. (al kan babelfish (altavista) als enige dutch aan :))

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 04-06-2007 14:11 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Nee moet wel met afstandbediening want dat staat ook in handleiding.. op beamer zelf zit wel menu maar dat is meer voor source en afmeting van het scherm.. grr

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hang hem dmv RS232c(COM) kabel aan een computer die dit ook heeft en gebruik Link21L in de software sectie. Hiermee kun je je projector instellen via je PC. Vingers gekruist en hopen dat het werk.

Als het niet werkt probeer je maar eens via de pc het scherm te draaien, zoals Peeetr al zei.

Advies: Zoek eens wat meer, want ik heb deze projector helemaal niet en heb bijna alles gevonden en voorgekauwd voor jou

[ Voor 38% gewijzigd door Kixtart op 04-06-2007 14:53 ]

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1