Toon posts:

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben op zoek naar een laptop, ik heb nu voor mijn werk een laptop maar ik ga veranderen van baan en moet ik zelf een laptop kopen, ik ga hem vooral voor applicatie ontwikkeling gebruiken (Jdevello[er, designer etc.)
Ik heb nu een
Hp compaq 8430nc
T7200 @ 2.00 Ghz
ebn 2 gig aan geheugen.

Ik wil tussen de 1000 en 1500 euro uitgeven, duo core processor 2 gig memory en het liefst een 17 inch beeldscherm met een resolutie van 1680 bij 1050

Zelf zat ik te denken aan een Acer maar de recensies die ik hier lees zijn niet echt geweldig (Het moet wel een beetje een stevige zijn).

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan kun je beter beginnen met het lezen van de CSL Policy en Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**. Wij gaan namelijk niet een laptop voor je uitzoeken, dat zul je helemaal zelf moeten doen. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:21:
...

Ik wil tussen de 1000 en 1500 euro uitgeven, duo core processor 2 gig memory en het liefst een 17 inch beeldscherm met een resolutie van 1680 bij 1050
...
Volgens mij weet je al aardig wat je wilt, en kun je toch gewoon adhv bovenstaande eigenschappen gaan zoeken :?

Ik heb zelf een Acer en die komt weinig van zijn plek. Dan voldoet een Acer ook wel maar als je veel met dat ding onderweg bent kun je beter een ander merk nemen. Bij Dell bijvoorbeeld kun jij je laptop naar wens samenstellen, misschien is dat wat?

[ Voor 24% gewijzigd door Jorick op 04-06-2007 11:36 ]

Verwijderd

als het een stevig zakelijk toestel moet zijn denk ik direct aan de merken HP, Dell en IBM.

Acer en Fujitsu-Siemens zijn in ieder geval te mijden, die toestellen zijn echt véél minder stevig gebouwd dan die van bovenstaande merken.

Met jouw budget kan dat geen probleem zijn, check gewoon die merken hun site eens. Applicatieontwikkeling zou ik juist eerder aan een conventioneel scherm denken, meer hoogte voor je code kwijt te kunnen ivm een breedbeeld?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Juist. Alhoewel al gedateerd, is er een duideijke FAQ omtrend het kiezen van een laptop. De pricewatch vormt een grote database van laptops bij een bepaald budget, waarmee je een heel eind kan komen. Zie verder: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

Dit topic is gesloten.