Wie heeft een goede link of handleiding (buiten het meegeleverde boekje) hoe je instellingen kunt maken om foto's te bewaren. Hij slaat mijn foto's niet op of ik kan ze niet meer terugvinden. Heb wel al een map gemaakt waar die ze zou moeten opslaan, maar dat werkt niet.
Moet die map in telefoon zelf staan of kan ik die map ook maken op het geheugenkaartje.
Verder kan ik ook niet meer dan 25 foto's opslaan.
Zit daar nog een beperking in of kan ik die omzeilen?
Verder als ik op 1 plek een foto wil wissen, haalt ie die op alle plekken weg, dus ook in een backup map, zelf als die op geheugenkaartje staat. Vreemd. Betekent dus dat ik eerst mijn foto's zou moeten overpompen naar computer als een map volzit met 25 foto's.
Kortom, foto's opslaan en terugvinden wil bij mij niet erg goed werken.
Daarnaast heb ik ook vaak een "foutmelding" als ik een foto gemaakt heb, krijg alleen een roze zweem te zien ipv een goed resultaat. Zijn ook daar nog tips voor om dat te verbeteren.
Of fout in camera? Moet ik toestel wellicht omruilen?
Moet die map in telefoon zelf staan of kan ik die map ook maken op het geheugenkaartje.
Verder kan ik ook niet meer dan 25 foto's opslaan.
Zit daar nog een beperking in of kan ik die omzeilen?
Verder als ik op 1 plek een foto wil wissen, haalt ie die op alle plekken weg, dus ook in een backup map, zelf als die op geheugenkaartje staat. Vreemd. Betekent dus dat ik eerst mijn foto's zou moeten overpompen naar computer als een map volzit met 25 foto's.
Kortom, foto's opslaan en terugvinden wil bij mij niet erg goed werken.
Daarnaast heb ik ook vaak een "foutmelding" als ik een foto gemaakt heb, krijg alleen een roze zweem te zien ipv een goed resultaat. Zijn ook daar nog tips voor om dat te verbeteren.
Of fout in camera? Moet ik toestel wellicht omruilen?