wat vinden jullie de beste muis voor spelen als UT, wilde ik ff weten, ik vind de logitec wel goed, welk merk + type vinden jullie beste?
mvg FFF
mvg FFF
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
een ouwtje dus maar nog steeds fijn
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Verwijderd
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
[b]Zelf heb ik deze:
-http://www.logitech.com/lang/global/images/productov31.gif-
Hij is wel heel fijn en precies. hij is alleen een beetje aan de kleine kant, maar dat went wel...
<P>
Deze muis die je hier hebt schopt kont,.. ik gebruikte em een lange tijd tot dat ie op een dag ineens overleed doordat ik met usb poortjes aan het spelen was
toen heb ik maar die mouseman optical gekocht .. ik had btw ook een speciale gaming mousemat voor die muis uit amerika gekregen van een vriend die daar op vakantie was, die schopt ook wel kont
[This message has been edited by Tha_Ajp (edited 25-07-2000).]

Verwijderd
Ik heb hem ook, helemaal geen problemen mee ook niet in UT, Q3, en andere games, werkt perfecto...heeeeel tervreden!Op donderdag 02 augustus 2001 00:37 schreef Lodeep het volgende:
Deze heb ik, en heb geen last van vertraging van de muis.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik speel UT heerlijk ermee
[afbeelding]
Verwijderd
De razor is te koop bij Informatique. De 1000 voor 119,00 en de 2000 voor 169,00 dus wat goedkoper en je hoeft hem niet in Duitsland of America te bestellen.Op dinsdag 25 juli 2000 21:44 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ja alleen te bestellen ( duitsland lijkt me de beste oplossing ), en let op, niet iedereen vindt em fijn, sommigen [afbeelding] [afbeelding] erop!! Dus kijk is of iemand die je kent zo'n ding heeft, of kijk (zoals ik) op een LAN party, daar hebben veel gamers er wel 1. [afbeelding] ).
[This message has been edited by TAG_Speedy (edited 25-07-2000).]
Don't hate me for asking these stupid ass questions.
nouw dat ding heb ik dus ook, maar bij mij hebben ze het snoertje eraf gekniptOp donderdag 02 augustus 2001 00:37 schreef Lodeep het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ook, werkt lekker in UT...Op me andere pc heb ik een Logitech Cordless Optical Wheelmouse...die is iets minder, ik vind hem nie echt lekker voor gamen. Beetje jammer, nogal prijzig apparaatjeOp donderdag 02 augustus 2001 00:37 schreef Lodeep het volgende:
[afbeelding]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
A regular mouse has a DPI of 600 (DPI meaning dots per inch) while the Razor Boomslang 2000 has a DPI of 2000. That 2000 DPI is a lot in fact. So much so, that when I installed it for the first time and rested my hand on it, I had a hard time keeping track of where my cursor was. But that is not an issue because once you get used to it your frag count starts climbing.
meer..
Verwijderd

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Ha, die heb ik ook... alleen niet zo'n logo erop!Op maandag 24 juli 2000 17:58 schreef FatalError het volgende:
Verreweg de meeste gamers kiezen voor deze (ik ook [afbeelding]):<BR> [afbeelding] <BR>De Logitech Pilot WheelMouse.<BR>Hij is erg fijn, goedkoop en makkelijk schoon te maken.
Verwijderd
/me heeft deze ook. Voor maar 60,- piekkies op de beurs!!Op donderdag 02 augustus 2001 00:37 schreef Lodeep het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
ik heb deze ook maar ik vind het maar nix, begint uit zichzelf te shaken enzo (de pointer), maar ik ga binnen kort echt weer m'n vertrouwde muisje halen:Op donderdag 02 augustus 2001 00:37 schreef Lodeep het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
heb een logitech optical wiel muis en is gewoon ff wennen, speelt heerlijk dat ding.Op zaterdag 04 augustus 2001 17:42 schreef algabra het volgende:
Bij een vriend komt het regelmatig voor, dat hij met een Logitec Optical rondjes (als hij teveel naar boven of naar beneden kijkt) zit te draaien in UT, Quake,...
Is een muis met ballen veel betrouwbaarder dan optische?

Verwijderd
Zit je regelmatig rondjes te draaiten als je naar boven of naar beneden kijkt in UT? Of is je muis perfect hetzelfde betrouwbaarheid als ene met ballen.Op zaterdag 04 augustus 2001 17:54 schreef l31p1 het volgende:
[..]
heb een logitech optical wiel muis en is gewoon ff wennen, speelt heerlijk dat ding.
maarjah, smaak verschilt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd