Ik was bezig met mijn pc schoon te maken en haalde daarom de processorkoeler van zijn socket. Eerst die witte bevestingsklemmen losgemaakt. Toen verwijderde ik de heatsink verticaal omhoog, maar ik hoorde een raar geluid. Gekras of iets van metaal. Ik heb alles eruit weten te halen. Mijn processor floepte echter ook mee met het verwijderen van de heatsink en processorkoeler. Ik heb twee foto's gemaakt. Er lijkt niks mis met de processor en mijn socket.
Met het opstarten krijg ik echter geen beeld. Het ligt niet aan mijn videokaart, want ik heb niks met met de videokaart gedaan, dus ik heb het vermoeden dat ik niet in het bios kan komen. Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is en alles lijkt op het eerste gezicht normaal. Een statische schok is ook niet mogelijk, omdat ik alleen de heatsink en niet de cpu heb aangeraakt. Heb ik iets beschadigd, moederbord of cpu? Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik kom er niet meer zelf uit en ik kan het ook niet in de faqs vinden. Kan iemand mij helpen?

Mijn processor: een pentium 4

Het moederbord met een Socket 478
Met het opstarten krijg ik echter geen beeld. Het ligt niet aan mijn videokaart, want ik heb niks met met de videokaart gedaan, dus ik heb het vermoeden dat ik niet in het bios kan komen. Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is en alles lijkt op het eerste gezicht normaal. Een statische schok is ook niet mogelijk, omdat ik alleen de heatsink en niet de cpu heb aangeraakt. Heb ik iets beschadigd, moederbord of cpu? Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik kom er niet meer zelf uit en ik kan het ook niet in de faqs vinden. Kan iemand mij helpen?

Mijn processor: een pentium 4

Het moederbord met een Socket 478
[ Voor 3% gewijzigd door Waster op 04-06-2007 10:40 ]